محمد باقری معتمد که امیدوار بود برای حضور در رقابتهای تکواندو جهان تمرینات خود را با نظر پزشکان آغاز کند حضور در این مسابقات را از دست داد.
کد خبر: ۵۶۳۶۲۷
غیبت تکواندو کار المپیکی در قهرمانی جهان

بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان درحالی روزهای پایانی تیرماه در "پابلوا" مکزیک آغاز می‌شود که محمد باقری معتمد امیدوار بود برای سومین بار حضور در این مسابقات را تجربه کند.

دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن که دو مدال طلا و نقره را در مسابقات جهانی2009 دانمارک و 2011 کره جنوبی کسب کرده بود برای حضور و کسب سومین مدال جهانی خود تلاش می کرد که پزشکان اجازه تمرین را به وی ندادند.

این تکواندوکار ملی پوش بعد از کسب مدال نقره المپیک دوبار پای خود را به تیغ جراحان سپرد. این دو عمل جراحی ضمن رفع مشکل پاره گی رباط پا، مشکل پرانتزی پاها را نیز حل کرد تا او با وضعیت بهتری به تمرینات بازگردد.

معتمد در این مورد به خبرنگار مهر گفت: خیلی امیدوار بودم و دوست داشتم که در مسابقات جهانی مکزیک تیم ملی را همراهی کرده و کمک کنم تا مقامی در خور نام قهرمان جهان حاصل شود ولی متاسفانه شرایط مهیا نشد و پزشکان اجازه تمرین به من ندادند.

وی ادامه داد: مدتهاست تمرینات بدنسازی را آغاز کرده و به آمادگی بدنی در شرایط خوبی هستم و می توانم در تمرینات فنی شرکت کنم. سلامتی هم از هر چیز مهمتر است و می خواهم ریسک مدال جهانی را فراموش کرده و هر زمان که پزشکان اجازه دادند به تمرینات بازگردم.

دارنده مدال نقره المپیک در خصوص دعوت به اردوی تیم ملی گفت: به صورت رسمی به اردو دعوت نشدم و فقط در سایت ها خواندم که سرمربی تیم ملی در نظر دارد برای حضور در اردو دعوت شوم که از همین جا از کادر فنی تشکر می کنم.

معتمد در پایان گفت: حضور در مسابقات هنرهای رزمی روسیه، بازیهای کشورهای اسلامی و جام جهانی را در سال 92 برای خود هدف قرارداده ام و بعد از آن هم به بازیهای آسیایی اینچئون فکر می کنم و امیدوارم بتوانم در این مسابقات یکبار دیگر به موفقیت دست پیدا کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها