از سوی رییس شورای شهر تهران

اجرای نرخ جدید کرایه تاکسی ابلاغ شد

استاندار تهران گفت: در صورت افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی، شورای شهر و تاکسیرانی مرتکب تخلف می‌شوند و از طریق دستگاه‌ قضا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۶۱۳۵۹
شورای شهر و تاکسیرانی مرتکب تخلف می‌شوند

مرتضی تمدن درباره افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی از فردا در سطح شهر تهران، گفت: در صورت افزایش نرخ‌ها، شورای شهر و تاکسیرانی شهر تهران هر دو مرتکب تخلف می‌شوند ولی با این اقدام نشان می‌دهند که قانون گریز هستند و از قانون تمکین نمی‌کنند.

وی افزود: برداشت بنده از این اقدامات غیرقانونی، این است که پشت این ماجراها بده و بستان‌هایی صورت گرفته است که دود آن فقط به چشم مردم می‌رود.

تمدن یادآور شد: مصوبه افزایش نرخ کرایه‌ها به وزارت کشور و هیات حل اختلاف ارسال شده و در حال بررسی است لذا نظر این هیات طبق ماده 80 به هر نحوی بود ملاک عمل است.

وی درباره اینکه شورای شهر اعلام کرده است که فرمانداری در موعد مقرر پاسخ مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی را نداده است، اظهار داشت: فرمانداری تهران در موعد مقرر پاسخ به مصوبات شورای شهر داده است و شورای شهر تهران باید پاسخگوی مردم باشد.

استاندار تهران تأکید کرد: در صورتی‌که شورای شهر تهران به قانون تمکین نکند از طریق دستگاه‌های قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها