عارف در پاسخ به جام جم آنلاین:

روند انتخابات در ایران را تایید می کنم

کاندیدای اصلاح طلبان پس از ثبت نام گفت: روند انتخابات در ایران که طبق قانون عمل می شود، کاملا تایید می کنم.
کد خبر: ۵۶۱۲۹۲
روند انتخابات در ایران را تایید می کنم

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، محمدرضا عارف چهره شاخص اصلاح طلبان صبح امروز پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه برخی از مسئولین سابق که در دولت اصلاحات مسئولیت هایی داشتند اکنون با پناهندگی در غرب روند انتخابات ایران را غیر دموکراتیک می دانند نظر شما چیست؟ با بیان اینکه اظهارنظر افرادی که به خارج از کشور رفته اند نباید به پای دولت اصلاحات نوشت، گفت: روند انتخابات در ایران که طبق قانون عمل می شود را تایید می کنم و رای مردم امانت است و کسانی که دست اندرکار امر انتخابات هستند باید امانتدار باشند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص ثبت نام هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی در انتخابات اظهارداشت: من موضعم را قبلا در این زمینه اعلام کرده ام و از ثبت نام هاشمی رفسنجانی خبر ندارم.

کاندیدای اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نام شما در انتخابات ریاست جمهوری به معنای اجماع اصلاح طبان بر روی شماست، گفت: روند اجماع در جبهه اصلاح طلبان به خوبی پیش می رود که اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده و امیدوارم که طی روزهای آینده نتیجه آن به اطلاع مردم برسد.

عارف درخصوص شانس پیروزی در انتخابات گفت: حرف آخر را مردم می زنند.

وی همچنین درخصوص احتمال رد صلاحیتش، گفت: دلیلی بر رد صلاحیتم نمی بینم چرا که همواره در چارچوب قانون و ارزش ها حرکت کرده ام.

کاندیدای چهره های اصلاح طلبان هم چنین درخصوص راهکار مهار تورم در صورت پیروزی در انتخابات اظهارداشت: با دخالت دولت می توان تورم را مهار کرد.

یوسف اسدی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها