باید ببینم این انتقال چقدر سود دارد

حقیقی: بازی در لیگ قهرمانان آرزوی من است

افتضاح‌ترین روز فوتبالی‌ام بود

حقیقی: اشتباه کردم ضربه پنالتی را با شوت زدم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیروز افتضاح‌ترین روز زندگی فوتبالیم بود و واقعا این روز تلخ نمی‌دانم چطور باید از ذهنم پاک شود.
کد خبر: ۵۶۰۳۳۱
حقیقی: اشتباه کردم ضربه پنالتی را با شوت زدم

رضا حقیقی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص بازی مقابل سپاهان، اظهار داشت: با تلاش بازیکنان بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما سرانجام این بازی برایمان خیلی تلخ بود به خدا همه تلاش خودمان را در این بازی انجام دادیم اما نشد که نشد.

وی افزود: در این بازی حتی از جان هم مایه گذاشتیم تا برای هواداران و مخصوصا مهدوی‌کیا طوری بازی کنیم که برنده بازی باشیم و دل آنها را شاد کنیم، اما نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 2 بار از حریف پیش افتادیم می‌توانستیم بازی را ببریم. تیمی که جلو بیفتد شرایطش برای پیروزی خیلی بهتر است اما متاسفانه ما نتوانستیم که به هدفمان برسیم.

حقیقی ادامه داد: تا دقیقه 105 که گل دوم را زدیم همه چیز آرام بود و باید 10 دقیقه بازی را نگه می‌داشتیم که متاسفانه دقیقه یک وقت اضافه دوم گل خوردیم. اگر بنگر آن دروازه خالی را گل می‌زد چه بسا که اتفاقات شیرین‌تری می‌افتاد.

هافبک قرمزپوشان یادآور شد: بالاخره همه چیز دست به دست هم داد که متاسفانه این بازی به پنالتی بکشد، حتی اگر ما الان برنده بازی بودیم باز هم می‌گفتم همه چیز شانسی است چون پنالتی همه چیز را موکول به شانس می‌کند اما در نهایت باختیم.

حقیقی یادآور شد: هیچوقت نباید روی پنالتی حساب کرد و ما باید در طول بازی کار را تمام می‌کردیم چون بعد از 120 دقیقه فشار و خستگی راهی پنالتی شدیم که آن اتفاقات افتاد اما به سپاهان تبریک می‌گویم.

وی در خصوص خراب کردن پنالتی‌اش نیز به فارس گفت: من شوت زدم و توپم به بیرون دروازه رفت یک بار هم در فجر این اتفاق برایم افتاد. من اشتباه کردم که شوت زدم دیروز افتضاح‌ترین روز زندگی فوتبالیم بود و واقعا این روز تلخ نمی‌دانم چطور باید از ذهنم پاک شود. چون واقعا صحنه‌هایی دیدم که برایم تلخ و عجیب بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها