درگیری دو پسرخاله بر سر بازی پاسور، با قتل یکی از آنها پایان یافت. به گزارش پلیس آگاهی تهران، شامگاه بیست و هشتم دی سال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کشف جسدی در خیابان زربافیان به کلانتری 115 رازی اعلام شد.
کد خبر: ۵۵۹۸۲۱

با حضور مأموران کلانتری مشخص شد جوان بیست و هفت ساله‌ای بر اثر ضربات چاقو به بیمارستان منتقل و فوت شده است. در این ارتباط پرونده‌ای با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 27 به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با آغاز رسیدگی به پرونده، یکی از برادران مقتول گفت که پسرخاله آنها به نام فرشید در تماس تلفنی، خود را عامل قتل معرفی کرده است. برادر مقتول ادامه داد: برادرم همراه پسرخاله مان به نام فرشید در یک خانه مجردی در خیابان زربافیان زندگی می‌کرد. شب حادثه فرشید با من تماس گرفت و گفت: برادرت را کشتم؛ برو کوچه و جسدش را ببین. من هم بسرعت خودم را به کوچه رسانده و مشاهده کردم برادرم روی زمین افتاده و خون زیادی از او رفته است. در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اطلاع یافتند که فرشید پس از وقوع جنایت از تهران متواری شده است. بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه او آغاز و مشخص شد متهم به یکی از شهرهای غرب کشور متواری شده است.

با شناسایی مخفیگاه متهم، کارآگاهان با نیابت قضایی به غرب کشور اعزام شده و یازدهم اردیبهشت متهم را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها