آمار کشته‌ها مشخص نیست

حریق اتوبوس در پی برخورد با کامیون

عبور مرگبار اتوبوس بی‌آرتی از روی 3 رهگذر

یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در محدوده میدان رسالت سه عابر را زیر گرفت.
کد خبر: ۵۵۸۵۴۳

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: وقوع سانحه تصادف ساعت 11 و 28 دقیقه به اورژانس اطلاع‌رسانی و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در میدان رسالت مقابل مسجد الرسول اعزام شد.

وی ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس متعلق به سامانه پنج اتوبوس‌های تندرو در هنگام حرکت در محدوده میدان رسالت به علت نقص فنی با سه رهگذر بشدت برخورد کرده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: شدت حادثه به حدی بود که یکی از عابران که زنی چهل ساله بود، در دم جان خود را از دست داد و دو مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان الغدیر منتقل شدند.

به گفته عباسی، پس از انتقال دو مصدوم به بیمارستان، یکی دیگر از آنان نیز براثر شدت جراحات جان سپرد.

تصادف خونین در اتوبان بهشت زهرا(س)

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین از تصادف خونین یک دستگاه سواری پژو آر دی با وانت نیسان در مسیر جنوب به شمال اتوبان بهشت زهرا(س) نرسیده به صالح‌آباد خبر داد و افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم و با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند.

وی یادآور شد: این حادثه ظهر دیروز به اورژانس اطلاع داده شد و بررسی‌ها نشان داد وانت نیسان در حاشیه بزرگراه مشغول نصب و تعمیر گاردریل‌ها بوده که سواری پژو از قسمت عقب بشدت با آن برخورد کرده و این حادثه رقم خورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها