شرور سرکشی که دو زن جوان را در خیابان منصور مورد ضرب و جرح قرار داده و قصد داشت به ماموران نیز حمله کند، با شلیک ماموران دستگیر و راهی زندان شد.
کد خبر: ۵۵۶۵۱۱

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سروان محمدحسین امینی، رئیس کلانتری 159 بی‌سیم گفت: عصر روز گذشته ماموران کلانتری 159 بی‌سیم هنگام گشتزنی در خیابان منصور مشاهده کردند جوانی بیست‌ساله در حال کتک زدن دو زن جوان است که به وی تذکر دادند از این اقدام خود دست بردارد.اما وی با قمه و ساتور به ماموران نیز حمله‌ور شد.

وی افزود: در این هنگام یکی از ماموران برای آرام کردن و ترساندن وی یک تیر هوایی شلیک کرد اما باز هم متهم به حملات خود ادامه داد و این بار ماموران ساق پای راست متهم را هدف قرار داده و موفق شدند با خلع سلاح، وی را دستگیر کنند. سروان امینی خاطرنشان کرد: متهم که بهنام نام دارد و از اراذل و اوباش سطح دو تهران است، پس از دستگیری به بیمارستان منتقل شد.

کلانتر 159 بی‌سیم یادآور شد: دو زن جوان نیز به کلانتری منتقل شدند و با اظهارات نامبردگان، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به مقام قضایی ارجاع شد و متهم نیز با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 14 تهران با قرار بازداشت موقت به زندان رجایی‌شهر کرج انتقال یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها