با مخالفت شورای برون مرزی ؛

شهسواری به قهرمانی آسیا نمی رود

نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری به عنوان نمایندگان ایران و به منظور حضور در مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا سه شنبه عازم محل برگزاری این رقابت‌ها در هنگ کنگ می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۱۸۱۳
برادران عالمیان و شهسواری  عازم هنگ کنگ می‌شوند

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کاپ آسیا هر سال با حضور شانزده بازیکن برتر آسیا در هر یک از بخش مردان و زنان برگزار می‌شود. بر این اساس 10 بازیکن برتر آسیا (بر اساس رنکینگ جهانی)، قهرمان آسیا، قهرمان دوره پیشین کاپ آسیا و چهار نفر از مناطق مختلف آسیا (آسیای میانه، آسیای مرکزی، آسیای غرب و آسیای جنوب شرق) نفراتی هستند که در هر یک از دو بخش مردان و زنان این دوره از مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کاپ آسیا شرکت می‌کنند.

البته انصراف برخی از بازیکنان رنکینگ‌دار فرصت را در اختیار نمایندگان دیگر کشورها قرار داد تا در این مسابقات حاضر شوند. بر این اساس علاوه بر نوشاد عالمیان که به عنوان نفر اول آسیای میانه مجاز به شرکت در مسابقات کاپ آسیا بود، نیما عالمیان و ندا شهسواری نیز فرصت شرکت در این رقابت‌ها را پیدا کردند.

بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا 23 تا 25 فروردین ماه در هنگ کنگ برگزار می‌شود. به همین منظور پینگ‌پنگ‌بازان ایران سه شنبه تهران را به مقصد این کشور ترک می‌کنند. ابراهیم علیدخت به عنوان مربی تیم اعزامی ایران را همراهی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها