در منطقه 16 تهران

200 هزار گل لاله به استقبال نوروز می‌رود

238 هزار پیاز گل لاله در پارک های مختلف منطقه 16 تهران برای آماده سازی استقبال از نوروز 92 کاشته می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۳۴۰
200 هزار گل لاله به استقبال نوروز می‌رود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16،در همین راستا نصب 2850 عدد سطل زباله و نیمکت پارک ،کاشت 30 هزار نهال اصله نهال و 100 هزار درختچه و 5 هزار نهال در منازل مردم و کاشت 5 هزار گل شب بو و توزیع 4 هزار گلدان زینتی بین خانواده شهدا و جانبازان انجام شده است.

معاون خدمات شهری منطقه 16 با تأکید بر نگاه بلند مدت بر فعالیت ها گفت:خوشبختانه در 20 سال اخیر ،تیم برنامه ریزی و کارشناسی این منطقه ثابت بوده است وتوانستند به موفقیت خوبی در زمینه ایجاد تعادل بین فعالیت های زیر ساختی با فعالیت های خدماتی برسند.

وی در ادامه پارک بعثت را به عنوان یکی از ریه های اصلی تنفسی شهر تهران برشمرد و اظهار کرد:از دل جنگل کاری های منطقه چندین پارک شهری از جمله پارک حیوانات سنگی احداث شدوهمچنین حذف نقاط کور و تاریک از برخی نقاط این پارک ها که مامنی برای معتادان بود از جمله اقدامات دیگر امسال معاونت بود.

احداث خانه احسان وصال

تیموری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 نیز از احداث خانه احسان وصال برای اسکان و نگهداری موقت افراد آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین خبر داد.
 
وی گفت : در راستای تحقق رویکر شهرداری تهران مبنی بر تبدیل شهرداری از یک سازمان صرفاً خدماتی به یک نهاد اجتماعی در سال 91 فعالیت های گوناگونی انجام گرفته است.
 
تیموری افزود: از جمله پروژه های اخیر این معاونت احداث مقبره الشهدای پارک بهمن،احداث و تجهیز کتاب خانه تخصصی دعا ونیایش ،احداث خانه احسان،احداث مسجد الزهرا و ایجاد و راه اندازی بازارچه خود اشتغالی در جوادیه ویژه زنان بدسرپرست و بی سرپرست است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها