آیین معنوی غبارروبی ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور معاون صدا و جمعی از مدیران شبکه‌های رادیویی برگزار شد.حاضران در مراسم خاص و ویژه همراه با مداحی مداحان اهل بیت به غبــــارروبی و عــطرافشانی ضــــریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) پرداختند.در حاشیه این مراسم پایگاه اینترنتی جدید رادیو معارف و خبر معارف در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) رونمایی شد.محمدحسین صوفی، معاون صدا در این مراسم با اشاره به نقش ویژه رادیو معارف در ترویج معارف دینی گفت: تاسیس این رادیو یکی از مظاهر توجه رسانه ملی معارف دینی است.
کد خبر: ۵۴۹۹۱۰

وی یکی از سیاست‌های جدید معاونت صدا را توسعه رادیو در بخش مجازی عنوان کرد و افزود:‌ با توجه به ضرورت‌های روز و تغییر نوع استفاده مخاطبان، این معاونت راه‌اندازی رادیو 2 یا همان سایت‌های مجازی را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون صدا در ادامه ضمن تشکر از مسئولان رادیو معارف به دلیل پیشقدم و پیشگام بودن در راه‌اندازی رادیو مجازی معـــارف، ابراز امیدواری کرد این سایت بتواند در تبیین معارف دینی گام موثری بردارد.در این مراسم حجت‌الاسلام لطفی‌نیا، مدیر رادیو معارف بااشاره به سیاست جدید رسانه ملی وبویژه معاونت صدا در استفاده از رسانه‌های مجازی گفت: باتوجه به استقبال مخاطبان رادیو معارف از سایت قدیم این رادیو و درخواست‌های مکرر شنوندگان برای افزایش قابلیت‌های سایت، تصمیم گرفته شد سایت جدید با امکانات بهتری راه‌اندازی شود.

علاقه‌مندان رادیو معارف می‌توانند برای دریافت برنامه‌های پخش شده مورد نظر خود به سایت رادیو معارف به نشانی http://www.radiomaaref.ir مراجعه کنند. همچنین آخرین اخبار و اطلاعات معارفی درسایت خبر معارف به نشانی maarefnews.ir قابل دریافت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها