متهمان هنگام پخش پول​های جعلی توسط ماموران کلانتری دستگیر ​شدند

انهدام باند جاعلان ایران‌چک

ماموران کلانتری 153 شهرک ولی‌عصر تهران باند جاعلان حرفه‌ای را که ایران‌چک و اسکناس‌های تقلبی جعل می‌کردند، شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۴۸۶۴۴

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حیدری، رئیس کلانتری 153 شهرک ولی عصر(عج) گفت: چندی پیش در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر این که چند جاعل حرفه‌ای و سابقه‌دار در محله «تولیددارو» با اجاره یک منزل مجردی، اسکناس و ایران‌چک جعل می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: عوامل تجسس کلانتری با تحقیقات نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی، سه جوان را به نام‌های مهدی، جمشید و مهدی شناسایی و در عملیاتی غافلـــــگیرانه، دو نفر از آنها را که با یک دستگاه خودروی 206 در حال پخش پول‌های جعلی بودند، دستگیر و از آنان 28 قطعه ایران‌چک جعلی کشف و ضبط کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی‌ اعتراف کردند فردی به نام مهدی، که سرکرده باند است، ایران چک‌ها را در اختیار آنها قرار داده است که با اقدام اطلاعاتی ماموران، وی نیز در محله تولیددارو به دام افتاد.رئیس کلانتری 153 شهرک ولی‌عصر یادآور شد: در پی انهدام باند جاعلان اسکناس و ایـــــران‌چک‌های تقلبی در جنوب پایتخت ماموران پلیس آگاهی تحقیقات گسترده ای را در ارتباط با دیگر اعضای باند آغاز کرده اند . هنوز از نتیجه تحقیقات پلیس آگاهی گزارشی منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها