مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس فردا(یکشنبه) با دیدار منچستریونایتد و چلسی پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۱۹۴

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، منچستریونایتد در حالی فردا در جام حذفی انگلیس میزبان چلسی است که هنوز زخم شکسته تلخ آن‌ها برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا التیام نیافته است.

دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی برابر هم صف آرایی می‌کنند. منچستریونایتد، فصل بسیار خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پشت سر می‌گذارد و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است. شاگردان فرگوسن با 71 امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی هستند و با تیم دوم جدول یعنی منچستر سیتی 12 امتیاز اختلاف دارند اما شکست تلخ برابر رئال مادرید در اولدترافورد ممکن است بازی فردا شب را تحت تاثیر خود قرار دهد.

منچستریونایتد تاکنون 11 بار با چلسی در جام حذفی انگلیس بازی کرده و 8 بار به پیروزی رسیده است. آنها آخرین بار در فینال جام حذفی 2007 برابر هم قرار گرفتند، جایی که شاگردان ژوزه مورینیو با گل دیدیه دروگبا توانست منچستر را ببرد و فاتح جام حذفی شود. منچستر نیز در فینال سال 994 جام حذفی موفق شده بود چلسی را از پیش‌رو بردارد.

پس از شکست شیاطین سرخ در اولدترافورد شایعه‌هایی درباره جدایی وین رونی از این تیم به گوش رسید چرا که در این دیدار فرگوسن رونی را در ترکیب اصلی قرار نداد و دنی ولبک جوان را به او ترجیح داد. آلکس فرگوسن در واکنش به جدایی رونی گفت که این مهاجم ملی پوش فصل آینده نیز بازیکن منچستریونایتد خواهد بود و به احتمال زیاد برای این تیم به میدان خواهد رفت.

فرگوسن در نشست خبری قبل از بازی در واکنش به نتایج ضعیف چلسی با رافا بنیتس این‌گونه جواب داد: عادت ندارم که به هنگام ضعف تیمی از آن انتقاد کنم. این در رفتار من نمی‌گنجد. فقط به تیم خودم توجه می‌کنم. نمی‌خواهم بر روی تیم های دیگر تمرکز کنم.

از سوی مقابل چلسی نیز که پنجشنبه شب با شکست در رومانی در خطر حذف از لیگ اروپا قرار دارد تمام تمرکز خود را معطوف به جام حذفی کرده است. در ترکیب آبی‌های لندن فرناندو تورس مهاجم گلزن و بدشانس چلسی به احتمال زیاد از ابتدا به همراه مارکو مارین آلمانی بازی خواهند کرد. در ترکیب منچستریونایتد هم وین رونی که از دقیقه 73 در بازی با رئال مادرید به میدان رفت به گفته فرگوسن در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

رافا بنیتس هم در نشست خبری اینگونه لب به سخن گشود: درست است که منچستر یونایتد در برابر رئال در لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست داد اما این رقابت‌ها حال و هوای مخصوص به خود را دارد. بازی فردا شب از هر نظر متفاوت است. هر دو تیم می‌خواهند با پیروزی در این دیدار از شرایط خود خارج شوند.

منچستریونایتد با 11 عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها پرافتخارترین تیم به شمار می‌آید. این در حالی است که چلسی تنها هفت بار قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها