کارشناسان داوری در نود

پنالتی استقلال درست بود

مدیرعامل باشگاه صبای قم با انتقاد شدید از قضاوت یدالله جهانبازی در بازی با استقلال، گفت: نمی‌دانم نیمه دوم چه اتفاقی رخ داد که داور مسابقه اینقدر عصبی بود و برخورد زننده‌ای با بازیکنان داشت. انگار جسم جهانبازی در زمین بود و روحش جای دیگر!
کد خبر: ۵۴۷۱۰۳
کشوری فرد: جهانبازی برخورد زننده ای با بازیکنان داشت


محمدرضا کشوری‌فرد در خصوص اتفاقات داوری دیدار صبا با استقلال با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا صبح از این داوری نخوابیدم! داوری نیمه دوم افتضاح شد. ما کاری به اشتباهات داوری نداریم. موضوع مورد بحث ما اخلاق داور است. او در نیمه دوم کاملا فرق کرده بود و عصبی به نظر می‌رسید.
وی ادامه داد: داور مدام به بازیکنان ما حرف‌های عجیبی می‌زد و می‌گفت شما را با لگد از زمین بیرون می‌کنم! داور باید خودش آرامش داشته باشد نه اینکه به سمت بازیکنان برود و آنها را هم عصبی کند.
مدیرعامل باشگاه صبا با تاکید بر اینکه تاکنون داوری به این عصبی ندیده بوده است، یادآور شد: انگار جسم یدالله جهانبازی در زمین بود و روحش جای دیگر! به نظر می‌رسید جهانبازی مشکل شخصی داشت که اینقدر  عصبی بود. خب وقتی یک نفر مشکل دارد چه اصراری است که داوری کند؟! بازیکنان ما از الفاظی که داور به کار برد ناراحت هستند.

کشوری‌فرد از اعتراض باشگاه صبا به کمیته انضباطی و کمیته داوران خبر داد و  به مهر گفت: ما اعتراضمان را کتبی برای این دو کمیته ارسال می‌کنیم. هرچند آقایان هیچ کاری نمی‌کنند.
وی در پایان درباره رکورد نباختن صبا در قم مقابل استقلال هم تصریح کرد: من برای استقلال احترام زیادی قائلم ولی قرار نیست به این تیم در خانه خودمان ببازیم. 40 سال است که با قلعه نویی رفیقم و شاید به همین خاطر است که به استقلال نمی‌بازیم!
تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم روز دوشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در قم به مصاف هم رفتند که این بازی جنجالی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها