بروس ویلیس در مجموعه فیلم «جان‌سخت» در نقش یک افسر پلیس سرسخت و سمج به نام جان مک‌کلین ظاهر شده است.
کد خبر: ۵۴۲۰۸۳

او با بازی در این نقش در دهه 80 میلادی، لقب یکی از قهرمانان اکشن زمان خود را گرفت و در کنار سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر، تبدیل به یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران آن سال‌ها شد.

شخصیت جان مک‌کلین در قسمت‌های مختلف مجموعه فیلم جان‌سخت، راهی مبارزه‌ای سخت با گروهی از آدم‌های بد و شرور شد که هر یک به نوعی قصد نابودی جهان یا چند شهر بزرگ آن را داشتند.

چند سال قبل که بحث تولید قسمت چهارم فیلم مطرح شد، زمزمه‌هایی به گوش رسید که جان مک‌کلین قرار است بازنشسته شود و یک شخصیت جوان‌تر جای او را در ماجراجویی‌های قصه بگیرد.

اما این اتفاق رخ نداد و بروس ویلیس در پنجمین قسمت آن هم دوباره در نقش اصلی بازی کرد. البته قسمت پنجم جان‌سخت، صاحب یک شخصیت تازه شد که در کنار جان مک‌کلین به ماجراجویی‌های قصه شکل و رنگ می‌دهد.

این شخصیت تازه، پسر جوان این افسر ، یعنی جک مک‌کلین- با بازی جای کارتنی، استرالیایی‌تبار و بیست و دو ساله ـ است.

حضور وی در قصه فیلم این شایعه را مطرح کرد که قرار است وی در قسمت‌های بعدی فیلم، جای جان مک‌کلین را بگیرد، اما بروس ویلیس هفته قبل در یک گفت‌وگو ضمن اعلام خبر تولید ششمین قسمت این مجموعه فیلم اکشن و ماجراجویانه خود به صورت رسمی گفت همچنان با این پروژه همکاری دارد و در نقش اصلی آن بازی خواهد کرد.

«جان‌سخت 5» در حالی هفته قبل روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت که طی هفته‌های قبل از آن، دو فیلم رقیب اکشن‌کار او آرنولد و استالونه ـ به نام‌های «آخرین راست‌قامت» و «گلوله‌ای در سر» ـ در جدول گیشه نمایش سینماهای این منطقه، شکست سخت تجاری خوردند و فروش‌ بسیار پایینی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها