ادعای عجیب دروازه بان اسطوره ای منچستر یونایتد؛

اشمایکل: بارسا به بزرگی منچستر و رئال نیست

دروازه‌بان سابق منچستریونایتد معتقد است که شیاطین سرخ با آمادگی کامل به سانتیاگو برنابئو می‌روند و باید در دیدار مقابل رئال پیروز شوند.
کد خبر: ۵۴۰۴۷۱
اشمایکل: بارسا به بزرگی منچستر و رئال نیست


پیتر اشمایکل که 8 سال دروازه‌بان منچستریونایتد بود، نظرش را در خصوص دیدار مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد اعلام کرد.
اسطوره دانمارکی شیاطین سرخ معتقد است که منچستر در وضعیت خوبی به سر می‌برد و اضافه کرد: منچستریونایتد در حال رسیدن به اوج آمادگی است و باید برنده شود زیرا تیم فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است.

دروازه‌بان سابق دانمارکی که اکنون سفیر منچستریونایتد است، بر این باور است که این رویارویی یک فینال زودرس است و گفت: این دو تیم از بزرگترین باشگاه‌‌های دنیا هستند. «بارسلونا به این بزرگی نیست». رئال مادرید و منچستریونایتد سابقه‌ای بیش از 100 سال در فوتبال دارند.

به گزارش فارس ؛اشمایکل در خصوص تصمیم مورینیو برای نیمکت‌نشینی کاسیاس خاطرنشان کرد: از حرف‌های مورینیو به این نتیجه رسیدم که کاسیاس به این نیمکت‌نشینی نیاز داشت.

وی با وجود احترام فراوانی که برای مورینیو قائل است، فکر نمی‌کند که مورینیو روی نیمکت اولدترافورد جانشین فرگوسن شود و در این باره ادامه داد: احتمالا مورینیو جانشین فرگوسن نمی‌شود. من فکر نمی‌کنم که باشگاه از سوغاتی‌هایی که مورینیو به همراه می‌آ‌ورد، خوشحال شود.

دروازه‌بان سابق منچستریونایتد تأکید کرد: او از لحاظ فنی کاندیدای خوبی برای حضور روی نیمکت اولدترافورد است؛ اما من فکر نمی‌کنم که باشگاه تمام موارد دیگری را که با حضور او وارد باشگاه می‌شود، دوست داشته باشد. این مسئله را چلسی، اینتر و اکنون رئال مادرید دیده‌ایم. او یک مربی 3 ساله است و مدت حضورش در هیچ تیم فراتر از این نمی‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها