توزیع پیک نوروزی 92 اختیاری است

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از اجباری نبودن توزیع پیک نوروزی برای نوروز 92 خبر داد و گفت: پیک‌های نوروزی با تشخیص مدیران استانی بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۲۰۲
توزیع پیک نوروزی 92 اختیاری است

فاطمه قربان در گفت‌وگو با مهر افزود: تولید و توزیع پیک‌های نوروزی امسال در اختیار استان‌ها قرار گرفته است و در صورت تشخیص مدیران استانی، پیک‌ها بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود. البته توزیع پیک‌های نوروزی میان دانش‌آموزان اجباری نیست و حتی اگر استانی تشخیص دهد که این پیک‌ها در ایام نوروز برای دانش‌آموزان مناسب نیست، هیچ اشکالی به وجود نمی‌آید.

وی از ممنوعیت توزیع پیک‌های نوروزی و تابستانی از سال تحصیلی آینده نیز خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای اوقات فراغت دانش‌آموزان از سوی نهادهای مختلف در آموزش و پرورش بویژه کانون‌های فرهنگی و تربیتی انجام می‌شود و دیگر نیازی به پیک‌های تابستانی یا نوروزی برای دانش‌آموزان نیست.

قربان ادامه داد: نوروز 92 آخرین سالی است که به صورت اختیاری پیک‌های نوروزی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و از سال آینده توزیع این پیک‌ها میان دانش‌آموزان ممنوع خواهد شد و بزودی این ممنوعیت را اعلام خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
هادی حق وردیزاده
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
۰
۰
سلام لطفا پیك نوروزی سال ششم ابتدایی را ارسال كنید هیج جا دانلودش نیست متاسفانه هیجا نزاشتند
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
۰
۰
پیك نوروزی ششم چه شكلی

نیازمندی ها