رییس انجمن روانپزشکان مطرح کرد

دلایل گرایش به فالگیر و دعانویس

رمالی بعد از آزادی از زندان

فردی که تحت پوشش رمال و دعانویس و به بهانه کارگشایی، مبالغ هنگفتی از شهروندان دریافت می‌کرد، از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۷۷۱۰

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این باره گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر این که فردی با ادعای کارگشایی مبالغ هنگفتی از شهروندان دریافت و رمالی می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.وی افزود: ماموران با جستجوی گسترده، محل فعالیت متهم را شناسایی کرده و با تحقیقات نامحسوس متوجه شدند متهم با ادعای دروغین، زنان را فریب داده و از آنها کلاهبرداری می‌کند.فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی در اقدام غافلگیرانه وارد محل فعالیت متهم شده و او را دستگیر کردند. در بازرسی از خانه وی نیز ادوات و جزواتی که متهم در فالگیری و دعانویسی از آنها استفاده می‌کرد، کشف و ضبط شد.

خیرخواهان افزود: متهم دستگیر شده به نام «بهرام» به جرم خود مبنی بر رمالی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف و عنوان کرده شش ماه است از زندان آزاد شده و پس از آزادی از زندان با طراحی نقشه کلاهبرداری و سوء استفاده از ساده‌لوحی برخی افراد بویژه زنان، مبالغ هنگفتی از این طریق به دست آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها