پخش 278 برنامه رادیویی

سایه روشن انقلاب در رادیو

بهار آزادی، رادیو 57، سایه روشن، ورزش و انقلاب، فجر 35، لحظه‌های ماندگار، راویان، برگ افتخار و هوا دلپذیر شد، برخی برنامه‌های رادیویی هستند که به مناسبت دهه فجر تولید شده‌اند و پخش آنها از امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۵۲۷

رادیو معارف

ویژه‌برنامه زنده «بهار آزادی» که به بررسی تاثیر انقلاب اسلامی بر فرهنگ جامعه و پایبندی مردم به اعتقادات مذهبی می‌پردازد، به تهیه‌کنندگی و سردبیری امیرعباس خاقانی و گویندگی محمدجواد محمدی از دوازدهم بهمن ساعت 9 به طور زنده از آنتن رادیو معارف پخش خواهد شد.

رادیو تهران

جنگ ترکیبی فرهنگی و اجتماعی «رادیو 57» از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن از ساعت 16 تا 18 به صورت زنده از رادیو تهران پخش می‌شود. این برنامه به دستاوردهای انقلاب، بازخوانی شعر انقلاب، بیان ادبیات و هنر و مسائل فرهنگی انقلاب و اطلاع‌رسانی برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی فرهنگسراهای تهران می‌پردازد.

بخش‌هایی از برنامه نیز به چگونگی شکل‌گیری انقلاب‌های منطقه در سال‌های اخیر در پرتو آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران و تحلیل و واکاوی آنها اختصاص یافته است.

رادیو ایران

«سایه روشن» برنامه‌ای از شبکه رادیویی ایران است که در آن گوشه‌های تاریک و مبهم حکومت پهلوی و رخدادهای مهم انقلاب اسلامی ایران بیان می‌شود. اولین قسمت این برنامه دیروز ساعت 13 پخش شد. سایه روشن تا بیست و دوم بهمن ادامه خواهد داشت.

رادیو ورزش

شبکه رادیویی ورزش از امروز ویژه‌برنامه ورزش و انقلاب را تقدیم علاقه‌مندان می‌کند. این برنامه امروز به بررسی تاثیر انقلاب اسلامی در اصلاح و پیشبرد روند فرهنگی ورزش در جامعه خواهد پرداخت. این برنامه هر روز تا پایان دهه فجر از ساعت 16 و 15 دقیقه تا 16 و 30 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

رادیو قرآن

ویژه‌برنامه «قرآن؛ کتاب انقلاب» هر روز از ساعت 10 و 5 دقیقه از رادیو قرآن پخش می‌شود. این برنامه به بررسی نقش دین در شکل‌گیری یک انقلاب متفاوت با تئوری‌های از پیش تعیین شده، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و شکل‌گیری جمهوری اسلامی، آشنایی جوانان با مهم‌ترین رویدادهای انقلاب اسلامی و بررسی نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی در منطقه و بازتاب جهانی آن می‌پردازد.

رادیو اقتصاد

ویژه‌برنامه «فجر 35» روز بیست و دوم بهمن از ساعت 9 تا 19 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود. این برنامه به بررسی خودباوری اقتصادی و فراهم شدن زمینه‌های فکری و عملی آن در سال‌های پس از انقلاب و... می‌پردازد.

رادیو گفت‌وگو

ویژه‌برنامه «لحظه‌های ماندگار» که از امروز تا بیست و دوم بهمن از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود، به بررسی مفهوم انقلاب اسلامی از دیدگاه امام راحل(ره)، مقابله ایشان با انحرافات، زندگی به سبک انقلاب، چالش‌های اقتصاد در دوران پهلوی و معرفی شهدا و جانبازان روزهای انقلاب اسلامی اختصاص دارد.

رادیو فرهنگ

ویژه‌برنامه «راویان» که روایت شنیدنی و مستند از تاریخ ایران و جهان است از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 و 45 دقیقه به مدت 15 دقیقه از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. این برنامه از امروز تا بیست و دوم بهمن به بررسی وقایع انقلاب اسلامی از زمان ورود حضرت امام خمینی (ره) به تهران تا پیروزی کامل انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی می‌پردازد.

رادیو البرز

«شکوه پیشرفت» نام برنامه‌ای از شبکه رادیویی البرز است که پخش آن از دیروز شروع شده و تا بیست و دوم بهمن ادامه دارد. این برنامه به پیشرفت‌های علمی بعد از انقلاب در حوزه‌های مختلف می‌پردازد. بررسی نانوتکنولوژی، سلول‌های بنیادی، داروسازی و آشنایی با پژوهشگاه‌های علوم و پزشکی از جمله موضوعات این برنامه است.

رادیو صدای آشنا

«برگ افتخار» عنوان برنامه‌ای از شبکه جهانی صدای آَشناست که در ایام دهه فجر به بررسی دلایل و عوامل اصلی و اهداف برپایی حکومت اسلامی ایران، تبیین مبانی و پایه‌های اولیه انقلاب اسلامی و بررسی رویکرد بین‌المللی در بیان برپایی انقلاب اسلامی ایران خواهد پرداخت. این برنامه هر روز ساعت 16 پخش می‌شود.

رادیو ایران ‌صدا

شبکه رادیویی ایران صدا با پخش برنامه‌های متنوع و جذاب از امروز تا بیست و دوم بهمن به پاسداشت و گرامیداشت سی و چهارمین بهار آزادی می‌پردازد. ویژه‌برنامه «بهمن آن روزها» به سردبیری و تهیه‌کنندگی ناتاشا برادر از شبکه رادیویی ایران‌صدا پخش می‌شود.

رادیو جوان

برنامه «هوا دل‌پذیر شد» از امروز تا بیست و یکم بهمن ساعت 10 و 45 دقیقه از رادیو جوان پخش می‌شود. در هر برنامه روایت‌های کوتاهی توسط کارشناس برنامه، حسین جودوی بیان می‌شود.

رادیو سلامت

برنامه «شکوه معنوی» که کاری از گروه سلامت معنوی رادیو سلامت است، لزوم حفظ یکپارچگی و وحدت مسلمین، افق روشن پیش روی انقلاب اسلامی، نقش و تداوم این انقلاب در شکل‌گیری نهضت‌های آزادیخواه در سراسر دنیا با رویکرد نشان دادن همبستگی مردم مصمم و بیدار دل ایران اسلامی را از ساعت 9 صبح بیست و دوم بهمن به مدت سه ساعت بررسی می‌کند.

رادیو نمایش

«پرانتز باز» عنوان برنامه‌ای از رادیو نمایش است که به بررسی اخبار و رویدادهای جشنواره فیلم فجر با دعوت از کارشناسان مختلف می‌پردازد. این برنامه از امروز تا بیست و یکم بهمن ساعت 20 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

اداره کل نغمات آیینی و رادیو نوا

لوح‌های «بانگ امید» و «دهه فرخنده فجر» با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی از تولیدات اداره کل نغمات آیینی و رادیو نواست که در ساختار سرود و سخنرانی‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تهیه شده است و در ایام دهه فجر از شبکه‌های رادیویی پخش می‌شود.

رادیو پیام و آوا

شبکه‌های رادیویی پیام و آوا نیز همزمان با ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با توجه به ساختار خود به پخش موسیقی‌های مناسب این ایام می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها