افزایش وام ازدواج جوانان

وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال رایزنی با بانک مرکزی هستیم تا در قالب تفاهم نامه‌های دو جانبه برای سال آینده سقف تسهیلات ازدواج را افزایش دهیم.
کد خبر: ۵۳۲۲۲۲

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد عباسی در جلسه کمیته ساماندهی امور جوانان در شهرستان اردبیل درباره  افزایش سقف تسهیلات وام  ازدواج گفت: دولت مصمم است سقف تسهیلات  ازدواج جوانان را افزایش دهد اما  ساز و کار آن  هنوز در تفاهم نامه با بانک مرکزی  پیش‌بینی نشده است.

وی افزود: در حال رایزنی با بانک مرکزی هستیم تا در قالب تفاهم نامه‌های دو جانبه برای سال آینده سقف تسهیلات ازدواج را افزایش دهیم تا خبر خوشی برای جوانان در آستانه عید نوروز داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره کمبود اعتبارات حوزه ورزش  نیز گفت:‌کمبود اعتبارات مربوط به همه  دستگاه‌ها  است و ورزش و جوانان نیز از این امر مستثنی نیست به طوری که ما در مقابل تهدیدهای دشمن ایستاد‌ه‌ایم  و باید مشکلات را به جان بخریم و مقاومت کنیم.

عباسی افزود: امسال همه دستگاه‌ها از لحاظ بودجه و اعتبار با کمبود مواجه هستند و ما به همین شرایط موجود اکتفا کردیم و امیدواریم استانداران از سایر ظرفیت‌ها کمبودها را  تامین کرده  و  جبران کنند.

وی با قدردانی از تلاش مجلس در تصویب طرح سرباز قهرمان گفت: امیدواریم در قانون جدید استخدامی نیز شرایط ویژه‌ای برای قهرمانان در نظر گرفته شود تا  بدون ضوابط ، سایر داوطلبان بتوانند در آزمون‌های استخدامی شرکت  و اشتغال پایدار پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها