سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم با بیان اینکه رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی در کاهش یا افزایش میزان شهریه شان تاثیر خواهد داشت، به درصد این افزایش اشاره کرد.
کد خبر: ۵۲۶۵۹۰

"رضا عامری" اضافه کرد: دانشگاههای غیردولتی مرتب درخواست افزایش شهریه دارند و تاکید می کنند این میزان شهریه ای که هم اکنون از دانشجویان دریافت می کنند، پایین است.

وی گفت: این در حالیست که وزارت علوم در حال بازنگری شهریه دانشگاههای غیرانتفاعی است و به جای اینکه شهریه این دانشگاهها و موسسات به صورت یکسان افزایش یابد، میزان صعودی شهریه با رتبه بندی غیردولتیها به کیفیت وابسته خواهد شد.

سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم در ادامه، گفت: در رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی که به ترتیب در مرتبه های عالی، خیلی خوب، خوب، متوسط و قابل قبول رتبه بندی خواهند شد، افزایش میزان شهریه متناسب با این درجه ها کم و زیاد می شود.

به گفته عامری، اگر پایه شهریه همین رقم فعلی در نظر گرفته شود برای دانشگاههایی که در مرتبه خیلی خوب قرار گیرند شهریه 20 درصد افزایش می یابد.

این مقام مسئول در وزارت علوم تاکید کرد که به همین ترتیب میزان شهریه برای غیردولتیهایی که در رده های بعدی رتبه بندی قرار گیرند، تعیین می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای آن دانشگاههایی که در مرتبه قابل قبول قرار می گیرند، میزان شهریه تغییری نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها