آخرین قسمت از برنامه «گفت‌وگوی تنهایی»، امروز از شبکه چهار پخش می‌شود. در آخرین قسمت از سری دوم این برنامه که ویژه ماه محرم تولید شده بود، علی اوسیوند، بازیگر سینما و تلویزیون با مخاطبان شبکه چهار صحبت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۲۴۵۸۰

علی اوسیوند در این برنامه درباره بخشش، نگاهش به زندگی‌، کارهایی که تاکنون انجام داده‌ و همه آنچه را که به هنرش مربوط می‌شود، صحبت می‌کند.

«گفت‌وگوی تنهایی» به تهیه کنندگی رامین موسوی‌ملکی در گروه فیلم و نمایش شبکه چهار تولید شد و آخرین قسمت آن امروز ساعت 20 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

«در امتداد غدیر» در شبکه یک

مستند «در امتداد غدیر» با موضوع شیعیان اروپا از امروز سی‌ام آذر روزهای پنجشنبه ساعت 20 و 10 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.

این مستند در 26 قسمت به سفارش گروه مستند شبکه یک تولید شده است. مستند در امتداد غدیر در کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، انگستان، سوئد و آلمان تصویربرداری شده و قرار است از این هفته هر پنجشنبه از شبکه یک پخش شود. پنج قسمت اول این مجموعه مربوط به شیعیان ایتالیاست. عوامل این مستند در قسمت اول به فلورانس ایتالیا رفتند و در آنجا با خانم کوثر که یک شیعه ایتالیایی با نام اصلی سیلیواکارمانینی است صحبت کردند. این زن و همسرش حمید در فلورانس یک بستنی‌فروشی را اداره می‌کنند.

عوامل دست‌اندرکار این برنامه عبارتند از: تهیه‌کننده، کارگردان و تصویربردار: محمود جوانبخت و رضا برجی، تدوین، صداگذاری و تیتراژ: محمدمهدی همتی، تحقیق و نویسندگی: محمود جوانبخت، مدیر دوبلاژ: اشکان صادقی و دستیار تحقیق: میثم مهرپور.

عبدالرشیدی «الفبای بورس» را آموزش می‌دهد

شبکه بازار از شنبه برنامه «الف، ب، بورس» را برای آشنایی بیشتر شهروندان با بورس با اجرای علی‌اکبر عبدالرشیدی پخش می‌کند.

به گزارش ایسنا، برنامه «الف، ب، بورس» به تهیه‌کنندگی علیرضا میراحسنی در راستای آشنایی بیشتر شهروندان با بورس و مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری پخش می‌شود.

این برنامه با زبانی ساده و قابل فهم به بینندگان ارائه خواهد شد تا چنانچه مردم به دلیل نداشتن اطلاعات درباره مزایای بورس به سمت آن نمی‌روند، با تماشای «الف، ب، بورس» تمایل به سرمایه‌گذاری در بورس پیدا کنند.

این برنامه روزهای زوج ساعت 19 و 30 دقیقه به مدت ده دقیقه از شبکه بازار پخش می‌شود و همچنین تکرار آن روزهای فرد در همان ساعت خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها