تنها یک مکتب داریم؛ استقلال! این اولین جمله رسانه‌ای و استقبال امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال پس از امضای قرارداد یک سال و نیمه مجیدی با آبی‌ها بود.
کد خبر: ۵۲۴۳۱۱

فرهاد مجیدی در شرایطی دوشنبه‌شب با باشگاه استقلال به توافق رسید که همان شبی که به اتفاق فتح‌الله‌زاده به مناسبت درگذشت والده امیر قلعه‌نویی در منزل سرمربی استقلال حضور یافت، پیش‌بینی می‌شد که مواضع تند و تیز دو طرف علیه هم فروکش کرده و این وسط علی فتح‌الله‌زاده برای جلب رضایت هواداران استقلال زمینه بازگشت مجیدی را به تیم فراهم کند. اتفاقی که افتاد و مجیدی سی و هفت ساله می‌خواهد همزمان با گذراندن دوره‌های مربیگری، یک سال و نیم دیگر برای استقلال بازی کند. او دقایقی پس از امضای قراردادش با استقلال گفت: ابتدای فصل قسمت نشد به استقلال بیایم، اما برایم مهم بود که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و حالا خوشحالم این اتفاق افتاده است. اکنون هم با لطف فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی به استقلال برگشتم و برایم مهم نیست این تصمیم به سودم خواهد بود یا خیر. بلکه تنها به پیراهن آبی فکر می‌کنم.

وی با بیان این‌که گذشته‌ها گذشته و باید به آینده فکر کرد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر ناراحتی هواداران مرحوم حجازی از بازگشتش به استقلال، گفت: من چنین چیزی که شما می‌گویید را ندیدم، اما باید بگویم حجازی اسطوره من نیست بلکه اسطوره کل استقلالی هاست. از قلعه‌نویی هم بپرسید حرف من را تائید می‌کند. اما الان مهم پیراهن استقلال و خوشحال کردن هواداران است. گفته بودم که اگر بدانم آمدنم به استقلال یک هوادار را هم خوشحال می‌کند به استقلال بر می‌گردم و همین کار را انجام دادم.

وی درباره شرایطش هم گفت: باید دو، سه هفته تمرین بدنسازی انجام دهم و بعد ببینم نظر سرمربی چیست و چه زمانی آماده می‌شوم.

او همچنین درباره کلاس مربیگری‌اش هم گفت: با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی صحبت کرده‌ام که هر وقت کلاس بود به این کلاس‌ها بروم. باید در صورت برگزاری این کلاس‌ها در آن حاضر شوم چون اگر نروم کلاس‌های قبلی‌ام بی‌نتیجه باقی خواهد ماند.

قلعه‌نویی: فقط یک مکتب داریم

هرچند فرهاد مجیدی مواضع خود را به قول خودش به خاطر خوشحالی دل هواداران استقلال تعدیل کرده است، اما امیر قلعه‌نویی در اولین اظهارنظر رسانه‌های خود پیرامون بازگشت مجیدی کنایه‌ای به اظهارت تند دو، سه ماه گذشته مجیدی داشت و گفت: مجیدی دوشنبه‌شب قبل از آن‌که به دفتر فتح‌الله‌زاده برود به خانه من آمد و ما با هم یک ساعتی صحبت کردیم و اگر سوء‌تفاهمی هم وجود داشت، برطرف شد. ما در باشگاه‌مان یک مکتب بیشتر نداریم و آن هم مکتب استقلال است و فرهاد هم جزو این مکتب است. ابتدای فصل پیشنهاد دادم که مجیدی به استقلال بیاید و الان هم که او به استقلال برگشته با تصمیم خود من بوده است.

قلعه‌نویی یک کنایه دیگر هم به مجیدی زد: او زمانی به استقلال آمده که ما در صدر جدول هستیم و مشکلی نداریم!

این در حالی است که علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه درباره بازگشت مجیدی گفت: مجیدی ماهی بزرگی بود که در هر توری نمی‌افتاد و به خاطر استقلال پیشنهاد مالی سنگینی را رد کرد.

وی درخصوص دودستگی میان هواداران استقلال که قبل از شروع جلسه اتفاق افتاد، گفت: می‌خواهید فردا بگویم آنهایی که مجیدی را دوست دارند به اینجا بیایند. یک عده دوست ندارند فرهاد مجیدی به استقلال بیاید و من فکر می‌کنم فقط چند نفر آن پایین (دفتر باشگاه) بودند.

مجیدی به تمرین نیامد

تمرین عصر دیروز استقلال در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم در انتظار حضور فرهاد مجیدی بودند، اما او در محل تمرین حاضر نشد و قرار است از امروز در محل تمرینات حضور یابد. در این بین شماری از هواداران استقلال که در محل تمرین حضور داشتند به دلیل آنچه پشت کردن مجیدی به مکتب حجازی خواندند از دست او ابراز ناراحتی ‌کردند و در عین حال عده‌ای از بازگشت مجیدی ابراز خوشحالی.

به هر ترتیب مجیدی قرار است امروز به اتفاق ایمان موسوی، دیگر خرید جدید باشگاه استقلال قراردادش را در هیات فوتبال به ثبت برساند.

شهرآورد 76؛ ششم بهمن

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم مسابقه‌های لیگ برتر فوتبال ششم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، این بازی ساعت 15 روز جمعه ششم بهمن ماه برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم روز جمعه سوم شهریور ماه برگزار شد و بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.‌

میزبانی دورود تائید شد

دیدار تیم‌های استقلال و گهر در ورزشگاه دورود برگزار می‌شود. حیدر بهاروند، رئیس هیات فوتبال استان لرستان با اعلام این خبر گفت: با موافقت شورای تامین استان لرستان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه دورود انجام می‌شود. این مسابقه ساعت 14 و 15 دقیقه روز جمعه برگزار می‌شود و ورزشگاه دورود نخستین میزبانی تیم گهر را در این فصل از مسابقات باشگاهی ایران تجربه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها