در حادثه دیگر در بزرگراه نیایش تهران، 2 زن جوان قربانی تصادف شدند

ریزش مرگبار آوار بر سر 5 کارگر

ریزش ساختمان در حال تخریب در محله خاک سفید واقع در شرق تهران یک کشته و چهار مجروح برجا گذاشت.
کد خبر: ۵۲۱۵۰۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره به ایسنا گفت: وقوع حادثه ریزش‌آوار ساعت 10 و 17 دقیقه روز پنجشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 92 و 56 را همراه گروه نجات 10 به محل حادثه در محله خاک‌سفید، خیابان امین، خیابان بهشت‌غربی اعزام کرد.

سیدجلال ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند پنج کارگر افغان در مغازه‌ای مشغول عملیات عمرانی بودند که رعایت نکردن اصول ایمنی سبب تخریب این مغازه و محبوس‌شدن کارگران در زیرآوار شده است.

ملکی با بیان این‌که دو نفر از کارگران تا پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی، توسط اهالی از زیر آوار خارج شده بودند، عنوان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات نجات سه کارگر دیگر را آغاز و پس از مدتی هر سه کارگر را ـ که یکی از آنها تا گردن زیر سنگ و خاک محبوس شده بود ـ خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: به دنبال خروج کارگران از زیرآوار، عوامل اورژانس مستقر در محل مرگ یکی از کارگران افغان را تائید و چهار مصدوم دیگر را به بیمارستان منتقل کردند.

2 زن جوان در تصادف خونین جان باختند

در حادثه‌ای دیگر و در پی برخورد شدید خودروی سواری با کامیون در بزرگراه نیایش، دو زن جوان جان خود را از دست دادند.

این حادثه ساعت 4 و 58 دقیقه بامداد جمعه به سامانه 125 اطلاع‌رسانی شد و آتش‌نشانان به سوی محل حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش، مقابل مجتمع سینمایی پردیسان حرکت کردند.

براساس این گزارش، یک دستگاه خودروی‌سواری بشدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون پارک شده در کنار بزرگراه برخورد کرده و بر اثر آن دو سرنشین خودرو درون آن گرفتار شده بودند.

در این حادثه، آتش‌نشانان بی درنگ برق خودرو را قطع کرده و با تجهیزات ویژه نجات بدنه خودرو را برش دادند و دو زن بیست‌وهشت و سی‌ودو ساله را که بشدت آسیب دیده بودند، از آن خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ این دو سرنشین توسط امدادگران اورژانس حاضر در محل تائید شد. علت حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها