مسابقات جهانی پینگ پنگ

صعود عالمیان به مرحله نیمه نهایی

پدیده تنیس روی میز ایران با شکست حریف سوئدی خود به مرحله نیمه نهایی فینال تورهای پینگ‌پنگ جهان راه یافت.
کد خبر: ۵۲۰۶۱۸

به گزارش روز پنجشنبه جام‌جم آنلاین ، نوشاد عالمیان که به عنوان تنها نماینده کشورمان در فینال تورهای پینگ‌پنگ جهان در بخش زیر 21 سال حضور دارد، امروز توانست در سومین رقابت خود کریستین کارلسون سوئدی را مقتدرانه با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد تا به عنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

مسابقات زیر 21 سال با 8 ورزشکار برگزار شد که عالمیان در سید دوم این رقابت‌ها و در گروه دوم حضورداشت. عالمیان امروز در اولین رقابت خود با سیمون گایوزی فرانسوی با رنکینگ جهانی 15 از فرانسه روبه‌رو شد و وی را با حساب 4 بر 2 شکست داد.

نماینده ایران در این رقابت‌ها دومین دیدار خود را مقابل پاتریک فرانزیسکی از آلمان برگزار کرد و با نتیجه 3 بر 4 مغلوب این حریف آلمانی شد.

پدیده تنیس روی میز ایران در سومین رقابت خود به مصاف کریستین کارلسون سوئدی رفت و مقتدرانه با نتیجه 4 بر 2 از سد کریستین کارلسون گذشت.

عالمیان در گیم های اول و دوم با نتایج 11-3 و 11-9 به پیروزی دست یافت اما در گیم سوم نتیجه را 11-3 واگذار کرد.

کارلسون در گیم چهارم و ششم با نتیجه 11-8 و 11-5 مغلوب عالمیان شد و توانست در گیم پنجم با نتیجه 12 -10 برابر عالمیان به پیروزی دست پیدا کند.

با احتساب نتایج به دست آمده پاتریک فرانزیسکی از آلمان با 6 امتیاز و نوشاد عالمیان با 5 امتیاز به عنوان نفرات اول و دوم گروه خود به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

در گروه یک نیز یونگسیک جونگ از کره و یوتو مروماتسو از ژاپن هر دو با پنج امتیاز به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم گروه خود به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

گفتنی است فردا 17 آذر ماه ساعت 10:45 به وقت محلی نوشاد عالمیان به مصاف یونگسیک جونگ از کره خواهد رفت و پاتریک فرانزیسکی از آلمان به دیدار حریف ژاپنی خود یوتو مروماتسو می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها