مرد خاکستری اصلاحات باردیگر ضمن دفاع از سران فتنه معنای اصلاح طلبان از شعار انتخابات آزاد را کاندیداتوری میرحسین موسوی اعلام کرد.
کد خبر: ۵۱۸۵۶۸

به گزارش "محدوده" ، موسوی خوئینی ها در اظهاراتی در جمع اعضای سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار، اعلام برائت اصلاح طلبان از سران فتنه را غیر ممکن خواند و با تحریف واقعیت های موجود و عدم اشاره به مخالفت ابتدایی خود با کاندیداتوری میر حسین موسوی در سال 88گفت: ما خودمان آقای موسوی را به عنوان کاندیدا معرفی کردیم، حالا ما از او برائت بجوییم تا بتوانیم در انتخابات شرکت کنیم . کدام عقل سیاسی به ما اجازه این کار را می‌دهد؟

وی در ادامه موسوی ،کروبی و خاتمی را رهبر جریان اصلاحات دانست و ضمن ادامه رفتارهای فتنه انگیزانه خود انتخابات آزاد در ایران را منوط به کاندیداتوری میرحسین موسوی از سران فتنه اعلام کرد.

موسوی خوئینی ها در این زمینه گفت: اگر انتخابات آزاد باشد ایشان(میرحسین موسوی) باید بتواند کاندیدا شود. حتی لازم نیست برای انتخابات از حصر هم بیرون آورده شود، فقط از داخل حصر منزلش اعلام کاندیداتوری کند. اگر رای آورد از خانه‌اش برود ساختمان ریاست جمهوری و اگر رای نیاورد همانجا بماند.

اذعان به اقتدار ایران

"جان بولتون" نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز در خصوص جنگ اخیر غزه، به بررسی مواضع ایران پرداخته و به قدرت ایران و نشانه های آن در این جنگ اذعان کرد.

وی گفت: من فکر نمی‌کنم که جنگ هشت روزه مسئله‌ای بین حماس و اسرائیل بود، در واقع این درگیری مسئله‌ای میان ایران و اسرائیل بوده است.

 بولتون در مورد جنگ غزه می گوید:"متاسفانه ایران در اثر درگیری اخیر رژیم صهیونیستی و حماس قوی‌تر از گذشته شده است."

وی می افزاید:"علیرغم تمرکز رسانه‌های ارتباط جمعی بر آتش بس در هفته گذشته، واقعیت اصلی آنست که هنوز هم مبارزه‌ای پنهان بر سر کسب منافع استراتژیک در خاورمیانه وجود دارد. و در این میان ایران زمین بازی را بدست آورده است.

وی مدعی است که روابط میان رژیم صهیونیستی – فلسطین در صدر اولویت‌های ایران نیست بلکه دغدغه ایران در مورد جاه طلبی‌ها و ظرفیت تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای آن کشور است.

هک مشکوک سایت آژانس

هک یکی از سرورهای اینترنتی آژانس بین المللی انرژی اتمی که منجر به افشای بخشی از اطلاعات این آژانس شده، از وجود یک پروژه سازماندهی شده برای تخریب روابط ایران و آژانس پرده برداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،گیل تودور سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که گروهی از هکر ها برخی جزئیات مربوط به تماس های کارشناسانی را که با آژانس همکاری می کنند، روی 25 نوامبر (یکشنبه، 5 آذر 1391) بر روی یک پایگاه اینترنتی منتشر کرده اند.
 
نام گروه مذکور «پرستو» بوده و اطلاعات برخی از کارشناسان آژانس را روی سایتی با عنوان pastebin.com  منتشر کرده است.متن این اطلاعات ، هویت و ارتباطات برخی از کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی را افشا می کند.
 
گروه پرستو در مقدمه این اطلاعات بیانیه ای کوتاه قرار داده و در آن علت این اقدام را کوتاهی آژانس در رسیدگی به برنامه هسته ای اسراییل اعلام کرده است.
 
ظاهرا تنها گروهی که از این کار سود می برد اسراییل است چرا که اسراییلی ها به شدت از نشست 23 آذر نگران هستد و بیم دارند که پیشرفت در روابط ایران و آژانس، باعث پیشرفت در مذاکرات ایران و 1+5 هم بشود و به طراحی آنها برای اجماع سازی علیه ایران به منظور تشدید تحریم ها در آستانه انتخابات لطمه بزند.

کیسینجر و زوال صهیونیسم

نتایج جنگ هشت روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه و رو شدن دست صهیونیست ها برای افکار عمومی منجر شده که حتی تئوریسین های صهیونیسم نیز به زوال آن اعتراف کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از الشعب الجدید، با توجه به جنگ هشت روزه اخیر بین غزه و رژیم صهیونیستی تمامی تحلیلگران از جمله تحلیلگران یهودی بر این حقیقت اتفاق نظر پیدا کرده اند که اسرائیل علی رغم تکیه بر تکنولوژی های پیشرفته و حتی فوق پیشرفته نظامی خود نتوانسته و نمی تواند در جنگ علیه فلسطینیان پیروز میدان باشد.

از سوی دیگر دست مسؤولین این رژیم و به طور کلی صهیونیست ها برای جهان رو شده است و همه می دانند که اسرائیل و طرفداران آن "هر حرکت ضد این رژیم را تروریستی، نژاد پرستانه، فاشیستی و تندروی و از این قبیل می خوانند، به نشر اخبار دروغ بر ضد دولت های مخالف رژیم صهیونیستی و القای ترس از سلاح های آن دولت ها می پردازند.

شاید از همین روست که هنری کیسنجر که خود از تئوریسین های صهیونیسم است اذعان کرده تا 10 سال دیگر اسرائیلی در کار نخواهد بود و علی رغم این که این اظهارات به هیچ وجه به مذاق مسؤولین تل آویو خوش نیامده و آن ها سعی کردند نسبت این ادعا به کیسنجر را زیر سؤال ببرند و مانع از آن نشر آن شوند.

اما خبرنگار "ساندی تایمز" تاکید کرد که عین عبارت کیسنجر "In 10 years there will be not more Israel" بوده، و روزنامه نیویورک پست نیز همین مطلب را از قول وی منتشر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها