نمایش فیلم‌های سینمایی آخر هفته

رازعاشقی مختارنامه در روز واقعه

در تعطیلات آخر هفته مصادف با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و آغاز هفته بسیج مجموعه‌ای از فیلم های سینمایی، تلویزیون و انیمیشن از شبکه‌های مختلف سیما پخش می شود.
کد خبر: ۵۱۷۶۱۰

به گزارش روابط عمومی سیما، مخاطبان می توانند در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن همچون «راه‌های زندگی»، «تعبیرخواب»،«کودکان آب»، «شیخ شریف»، «راه عاشقی»، «رقص روی یخ»، «راز عاشقی»، «بچه های ابری»، «گهواره خالی»، «راه»، «صحرای کربلا»، «گردباد گناه»، «مقصد»، «سجده عشق»، «عاشورائیان»، «طیب»، «روز واقعه» «خورشید نینوا»، «پس از آن روز»، «فرمانده»،«آخرین اخطار»، «نیلا زنده است»، «دست تقدیر»، «آذر»، «پیش خواهد آمد»، «نخل های سربی»، «عبور از رستگاری»، «دروازه ساعات»، «ترس از سقوط»، «گام معلق لک لک»، «آخرین فرصت»، «از آغاز تا آغاز»، «آزاده»، «طبقه چهارم»، «خزه»، «کاراگاه»، «سقا»، «به خاطر هانیه»، «مروارید سرخ»، «قلب‌ها با خبر از عاطفه اند»، «پرواز در شب»، «یک خواب کوچولو»، «مرد خاک»، «دعوت»، «نمایش تمام شد»، «صدای پای خدا» و«حکمت پنهان» را بیننده باشند.

 شبکه یک

پنجشنبه 2 آذر ماه ساعت 22 فیلم سینمایی «راه‌های زندگی» به کارگردانی گوستاو رون، از شبکه یک سیما پخش می شود. این فیلم  محصول سال 2010 اسپانیا و انگلیس است که بن چپلین وامیلیا فاکس در فیلم سینمایی «راه‌های زندگی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکـه یک سیما برای ساعت 16روز جمعه 3 آذر ماه فیلم تلویزیونی «تعبیر خواب» به کارگردانی رضا دادویی و تهیه کنندگی ابراهیم رضایی را برای پخش در نظر گرفته است.

در این فیلم با بازی شهاب حسینی، حمید ابراهیمی و الهه حسینی خواهید دید: یک افسر پلیس کلانتری در تهران ضمن خدمت دچار گرفتاری‌های شخصی شده و در یک دوراهی سخت قرار می‌گیرد. انتخاب هر راهی تبعات و هزینه‌های خود را دارد، افسر فوق طبق آموزه‌های دینی و حس تعهد و گذشت راه سختی را انتخاب می‌کند.

سینمایی «مختارنامه» سوم، چهارم و پنج آذرماه ساعت 22 به ترتیب با عناوین «کودکان آب»، «راه عاشقی» و «راز عاشقی» از شبکه یک سیما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی «شیخ شریف» به کارگردانی اسماعیل فلاح پور و تهیه کنندگی محسن پیریایی محصولی از سیما فیلم شنبه 4 آذر ماه ساعت 16 یک سیما روی آنتن می رود.

فیلم تلویزیونی «شیخ شریف» گذری کوتاه بر مبارزات شهید قنوتی اولین روحانی هشت سال دفاع مقدس دارد. در این فیلم به صورت مختصر به مبارزات این شهید در زمان طاغوت پرداخته و پس از آن به فعالیت‌های نامبرده در کمک به جنگزدگان خرمشهر نگاهی داشته و به حضور وی در خرمشهر اشاره دارد.

جعفر دهقان، جلال سراج و شیوا خسرو مهر در این فیلم از تولیدات سال جاری گروه مجموعه های تلویزیونی بازی کرده‌اند.

شبکـه یک سیما برای ساعت 16روز یکشنبه 4 آذر ماه فیلم تلویزیونی «رقص روی یخ» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی کامران مجیدی را برای پخش در نظر گرفته است.

در این فیلم با بازی سیروس همتی، یوسف خدا پرست، بهار کارتوزی و علیرضا استادی خواهید دید: رحمان جوانی شهرستانی است که با چند کارگر دیگر در کارگاه یخ سازی در حومه تهران کار می‌کند.ایام، ایام محرم است. وی به دلیل بیماری پدر، در صدد مهیّای پول و گرفتن دستمزد عقب افتاده اش جهت عمل وی است...

فیلم تلویزیونی «رقص روی یخ» از تولیدات مجموعه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک سیما در سال 1390 ساخته شده است.

شـبـکـه دو

فیلم تلویزیونی «بچه‌های ابری» به کارگردانی سیدجمال حاتمی و تهیه کنندگی رضا جودی، پنجشنبه 2 آذر ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان شامل سه بخش اصلی در سه شب از دهه اول محرم می شود.

احمد فیلی، کاوه مهدوی، بهرام کمیجانی و بازیگران خردسال، ملیکا ناظریان و حامد زیاران در این فیلم از تولیدات سال 86 مرکز سیما فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «گهواره خالی» به کارگردانی شهرزاد سالمی، پنجشنبه 2 آذر ماه ساعت 14:30 در قالب برنامه «سینما آفتاب» از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

 دو برادر به نام های حسین و امیرعباس تلاش دارند تا با کمک دوستانشان در محل، به مادر یک شهید برای برگزاری هیئت عزاداری امام حسین علیه السلام کمک کنند.حسین و امیرعباس یک شب در حال رفتن به خانه، به پیرزنی برمی خورند که در حال زدن پارچه سیاه بر سر در منزلش است. آنها به او کمک می کنند تا پارچه را به دیوار نصب کند. در همین حین...

مریم کاویانی، حسن اسدی، حسین سالمی و امیرعباس سالمی دراین فیلم به تهیه کنندگی سپهر محمدی نقش آفرینی می کنند.

فیلم تلویزیونی «راه» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی، پنجشنبه 2 آذر ماه ساعت 21 در قالب برنامه «سینما زندگی» از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی بابک حمیدیان و بهناز جعفری در مورد زینب است که به تازگی پدرش را از دست داده و در این میان کاروانی زیارتی از پزشکان عازم زیارت کربلا در ماه محرم هستند. او با رسیدن خبری جای خود را به فرد دیگری می دهد تا نذرش را ادا کند.

انیمشین «صحرای کربلا» به کارگردانی محمد یقضان، صبح جمعه 3 آذر ماه ساعت 8 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود که محصول محصول کشور لبنان است.

فیلم تلویزیونی «گردباد گناه» به کارگردانی محمدرضا آهنگری، جمعه 3 آذر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

در این فیلم با بازی سعیده عرب، سید یاسر جعفری، منوچهر علیپور، محمد برسوزیان و هوشنگ سالک خواهید دید: شهاب پسر کوچک خانواده و دانشجو الهیات و همسر عقد کرده ای دارد. پدر شهاب فوت می کند و برای شهاب اتفاقی می افتد که منجر به تصادف می شود. شهاب در خواب پدرش را می بیند که در برزخ است و از شهاب کمک می خواهد و تقاضایی دارد...

فیلم تلویزیونی «مقصد» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی محسن شایانفر، جمعه 3 آذر ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

داستان «مقصد» با بازی رامین راستاد، سحر قریشی، دکتر محمود عزیزی از این قرار است که: رضا به همراه پدر زنش که از ضریح سازان قدیمی است، نذر محله را که ساخت سقاخانه ای برای حرم امام حسین (علیه السلام) است، به انجام می رسانند..

فیلم تلویزیونی «سجده عشق» به کارگردانی حسین تبریزی، جمعه 3 آذر ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مـراد بعد از سه سال از زندان آزاد می‌شود. مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) برپاست. او سراغ خانواده و اقوام خود می‌رود، اما از طرف آنها طرد شده‌ و مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد، اما ...

رامبد شکرابی، سیاوش طهمورث، سعید علیخانی، سعیده عرب و داوود اسدی ازجمله بازیگران این فیلم به تهیه کنندگی سعید منتظر‌المهدی می باشند.

انیمیشن«عاشورائیان» به کارگردانی ناهید صمدی امین از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا، شنبه 4 آذر ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

«عاشورائیان» داستان مسلم ابن عقیل و طرح توطئه خیانت به او و قتلش در کوفه می باشد.

فیلم تلویزیونی «طیب» به کارگردانی قدرت الله بزرگی، شنبه 4 آذر ماه ساعت 17:30 در قالب برنامه «سینما آفتاب» از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

جعفر دهقان و حسن جوهرچی در این فیلم به تهیه کنندگی علی پاکدامن نقش آفرینی می کنند.

فیلم سینمایی «روز واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی، شنبه 4 آذر ماه ساعت 21 در قالب برنامه «سینما زندگی» از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی، مهدی فتحی، محمدعلی کشاورز و سعید نیکپور از این قرار است که: عبدالله که از طایفه نصرانیان و مسیحی ‌است با راحله که ‌یک دختر مسلمان عرب ‌است پیوند زناشویی می‌بندد، ولی در روز عروسی ندایی ‌از او یاری می‌خواهد...

انیمشین « خورشید نینوا» به کارگردانی علیرضا فرمانی، صبح  یکشنبه 5 آذر ماه ساعت 8 در قالب برنامه « سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

وقایع بعد از مرگ معاویه تا حادثه عاشورا در سال 61 هجری قمری در این انیمیشن از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا روایت می شود.

فیلم تلویزیونی « پس از آن روز» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی یاسینی، یکشنبه 5 آذر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

در این فیلم با بازی جلیل فرجاد، محسن زهتاب، کاظم افرندنیا، هرمز سیرتی و حسن کاخی خواهید دید: بعد از واقعه عاشورا عبیدالله اهل کوفه از اینکه با امام حسین (ع) هم پیمان نشده پشیمان است. برای اینکه گرفتار خشم ابن‌زیاد نشود از کوفه فرار می‌کند. چگونگی فرار و دستگیری او در داستان دنبال می‌شود. ‏

فیلم تلویزیونی « فرمانده» به کارگردانی علی عطشانی، یکشنبه  5 آذر ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مرتضی از فرماندهان دوران جنگ اکنون زندگی ساده و عزتمندی دارد، در ایام محرم، یکی از افراد تحت فرماندهی او ( ناصر ) که اکنون دچار مشکلات اقتصادی و ورشکستگی در تجارت شده است، به قصد یاری نزد مرتضی می آید، مرتضی به کج راه رفتن و زد و بند های اقتصادی ناصر پی می برد، حضور فرمانده و نیرو و همنشینی دوباره و آموختن ناصر از فرمانده، در ایام محرم تلنگری برای او و بازگشت دو باره اش به راه درست است.

بیژن امکانیان و محمد رضا داوود نژاد ازجمله بازیگران این فیلم به تهیه کنندگی سید محسن طباطبایی پور می‌باشند.

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « آخرین اخطار» به کارگردانی پوریا جاوید پور و تهیه کنندگی محمد راوندی، پنجشنبه 2 آذر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

در این فیلم با بازی رامین راستاد، وحید شیخ زاده و حسین معلومی خواهید دید: جوانی عکاس به نام عطا فیروز راننده مردی خلافکار به نام ارباب است. ارباب کارش کشتن بچه‌ها و صادر کردن اعضای بدن آنها به خارج است عطا وقتی متوجه می‌شود که درگیر کار خلاف  شده با گرفتن عکس از بچه‌ها و خلاف های گروه ارباب سعی می‌کند تا...

 فیلم سینمایی « نیلا زنده است» به کارگردانی سعید اسدی و تهیه کنندگی جمال شیر محمدی، پنجشنبه 2 آذر ماه ساعت 19:45 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان « نیلا زنده است» با بازی عسل بدیعی، زهره صفوی، آرشام طالبی زندگی زنی به نام فروغ، سرپرستار بخش آی.سی.‌یو را روایت می‌کند که پسرش سامان دچار نارسایی قلبی شده و در لیست پیوند قراردارد. روزی دختری به نام نیلا را که دچار مرگ مغزی شده به بخش می‌آورند و...

فیلم سینمایی « دست تقدیر» به کارگردانی تانر توونه، پنجشنبه 2 آذر ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این  فیلم که محصول ترکیه است ازر تونکا و لونت آکونت به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «آذر» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی علی واجد سمیعی ، جمعه 3 آذر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش خواهدشد.

قصه «آذر» با بازی مهتاب کرامتی، گلاره عباسی و سیامک ادیب در یک روز می‌گذرد و مربوط به زندگی زنی با همین نام است که مدتهاست با از دست دادن همسرش با فرزند معلول و عقب مانده‌اش زندگی می‌کند...

فیلم سینمایی « آذر» از تولیدات سال 1389 مرکز سیما فیلم است.

فیلم سینمایی « پیش خواهد آمد» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی حمید مولوی، جمعه 3 آذر ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم سیامک صفری، یکتا ناصر و جواد عزتی به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند. 

 فیلم تلویزیونی « نخل های سربی» به کارگردانی شهرام باباپور و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد، جمعه 3 آذر ماه ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان فیلم با نقش آفرینی جعفر دهقان، زهرا سعیدی و شهرام ابراهیمی از آنجا آغاز می شود که چند روز به آغاز جنگ تحمیلی مانده است و در یکی از روستاهای مرزی  آبادان، فواد خود را برای مراسم خواستگاری آماده می کند، ولی در مراسم پدر دنیا ( نامزد فواد ) شرط قبول این وصلت را ...

فیلم تلویزیونی « عبور از رستگاری» به کارگردانی و تهیه کنندگی احمد بندری، شنبه 4 آذرماه ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

حدیث فولادوند، آرام جعفری، محبوبه بیات و توفان مهردادیان در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی « دروازه ساعات» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی، یکشنبه 5 آذرماه ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

قصه « دروازه ساعات» با بازی شیوا بلوریان، محبوبه بیات وعلی سلیمانی از این قرار است که: با شنیدن خبر ورود کاروان اسرای کربلا به دمشق هر یک از اهالی آماده رفتن به دروازه ساعات می‌شوند تا در جشنی که توسط حاکمان بر پا شده شرکت کنند. اما ...

فیلم تلویزیونی « دروازه ساعات» از تولیدات سال 1388 مرکز سیما فیلم می باشد.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « ترس از سقوط» به کارگردانی بارتوز کونوپکا و با بازی مارسین دورسینسکی و کرزایستوف استرونیسکی، محصول کشور  لهستان، پنجشنبه 2 آذر ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی « گام معلق لک لک» به کارگردانی تئو آنگلوپولوس، جمعه 3 آذر ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

مارچلو ماسترویانی، ژان مورو، گریگوری کارو دورا خریسیکودر فیلم سینمایی « گام معلق لک لک» محصول ایتالیا، فرانسه و سوئیس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی « آخرین فرصت» به کارگردانی منیر قیدی، جمعه 3 آذر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4» از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

غزل شاکری، مهدی احمدی و نازنین فراهانی در فیلم تلویزیونی « آخرین فرصت» به  تهیه کنندگی پیرهادی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم تلویزیونی « از آغاز تا آغاز» به کارگردانی مهدی گلستانه و با بازی علی سرابی و شبنم فرشاد جو، شنبه 4 آذر ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

داریوش ربیعی تهیه کنندگی این فیلم را در سال 90 برعهده داشته است.

فیلم تلویزیونی « آزاده» به کارگردانی محمد حسین حقیقی و با بازی بابک حمیدیان، یکشنبه  5 آذر ماه ساعت 20:30  از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

علیرضا به همراه مادر و همسر باردارش زندگی می کند.او برای شرکت در جنگ به جبهه فراخوانده می شود. علیرضا به خاطر ترس زیاد از جبهه می گریزد. وقتی به تهران می آید متوجه می‌شود...

شبکه تهران

فیلم سینمایی « طبقه چهارم» محصول کشور اسپانیا به کارگردانی آنتونیو مرسرو و با بازی جوانز جونز بالستا، لوئیس انجل پریگو، گورکا مورنو و آلجاندرو زافرا، پنجشنبه 2 آذرماه ساعت 13:30 در قالب برنامه « تماشاخانه» مهمان بچه های شبکه تهران می شود.

فیلم سینمایی « خزه» به کارگردانی وو سوک کنگ، محصول کره جنوبی، 40 دقیقه بامداد روز جمعه 3 آذر ماه از شبکه تهران بازپخش می شود.

جی یی یونگ جیونگ، های ایل پارک جان و سانگ یو زدر فیلم سینمایی « خزه» بازی کرده‌اند.

ساعت 13:30 روز جمعه 3 آذر ماه فیلم سینمایی « کاراگاه» به کارگردانی اوکساید پنگ چان، محصول هنگ کنگ از شبکه تهران پخش می شود.

ساعت  8 روز شنبه 4 آذر ماه فیلم  تلویزیونی « سقا»  به کارگردانی  و تهیه کنندگی عبدالرحمن شلیلیان از شبکه تهران پخش می شود.

در این فیلم با بازی حسین ابراهیمی مطلق، احمد مطلوبی، امین خیامی و وحیده بدیعی می بینیم: اسد پسر نوجوانی است که خانواده فقیری دارد. مادر آنها سالهاست که فوت کرده است و او و خواهرش با پدرشان سیف‌اله زندگی می کنند. سیف اله در اثر سقوط از پله‌ها پاهایش آسیب دیده است و نمی تواند برای روز تاسوعا آب منبع را پر کند...

فیلم سینمایی « به خاطر هانیه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد شنبه 4 آذر ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

مهوش افشار پناه ، رحیم هودی، علی قربانی، مهدی فقیه، آمنه بارانی، اکبر دهقان و نرگس رفیعی در این فیلم بازی کرده‌اند.

انیمیشن « مروارید سرخ» به کارگردانی بهروز سلطانی فر، یکشنبه 5 آذر ماه ساعت 8 صبح از شبکه تهران پخش می شود.

داستان این انیمیشن از تولیدات سال 1390 مرکز پویانمایی صبا درباره صیادی جنوبی به نام یونس بوده که از طریق صید ماهی و صدف امرار معاش می‌کند. ‌یونس به اعماق دریا نفوذ کرده و مرواریدی سرخ را پیدا می‌کند.  این اتفاق موجب می‌شود که او به دنبال دلیل رنگ غیرعادی این مروارید باشد.

فیلم تلویزیونی « قلب‌ها باخبر از عاطفه اند» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی یکشنبه  5 آذر ماه ساعت 13:30روی آنتن شبکه تهران می رود.

داریوش کاردان، بیتا سحرخیز، روح اله کمالی و زهره حمیدی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی « پرواز در شب» به کارگردانی زنده یاد رسول ملاقلی پور یکشنبه 5 آذر ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش می شود. تاجبخش فدائیان این فیلم ماندگار دفاع مقدس رادر سال 1365 تهیه کرده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده: یک گردان نیروهای ایران در محاصره ارتش دشمن قرار می‌گیرد و ارتباط آن با قرارگاه مرکزی قطع می‌شود. چهار نفر از رزمندگان گردان انتخاب می‌شوند تا برای درخواست کمک خود را به قرارگاه برسانند...

شـبـکـه شما

فیلم  تلویزیونی « یک خواب کوچولو» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین عامری، پنجشنبه 2 آذر ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ارسطو خوش رزم، علی رضا پور محمد، لیلا جوان و سعید آهویی آمده: مسلم، جوان نوحه خوان به همراه همسرش مینا سوار بر یک موتور در جاده با وانتی تصادف می کتد. راننده وانت علیرغم جراحت سخت مینا و درماندگی مسلم می گریزد و مینا فوت می کند. از این پس زندگی مسلم رنگی از انتقام به خود می گیرد و جستجویی را برای یافتن ضارب آغاز می کند.

فیلم تلویزیونی « یک خواب کوچولو» از تولیدات صداوسیمای مرکز گلستان در سال جاری ساخته شده است.

 فیلم تلویزیونی « مرد خاک» به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه  کنندگی مصطفی غلامی فرد و محمدرضا شریفی ، جمعه 3 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم با بازی حسین توشه، کاظم هژیرآزاد، حسین خانی بیک و زویا امامی می بینیم: ماه محرم است و اهالی در پی تدارک برپایی تکیه در خانه هستند، اما حاج حبیب قصد ندارد به این سنت سالیان دورش بپردازد، چرا که پسر و عروسش در بمب گذاری کربلا شهید شده اند و نوه اش در بیمارستان بستری شده است و حاج حبیب برای تامین هزینه درمان نوه اش خانه خود را فروخته است.

این فیلم از تولیدات صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در سال 89 ساخته شده است.

فیلم  تلویزیونی « دعوت» به کارگردانی سید مجتبی اسد پور و تهیه کنندگی حسین حقائی صرمی، شنبه 4 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مرضیه همسر رحمان صالحی دچار فراموشی است، او با همسرش از شهر بم برای زیارت به قم آمده و در بدو ورود و پیش از اسکان گم می شود. مرضیه سوار ماشینی کرایه ای می شود که راننده اش مسعود است و کیفش را در ماشین او جا می گذارد.

فیلم تلویزیونی « دعوت» از تولیدات صد او سیمای مرکز قم در سال 90 ساخته شده است.

 فیلم تلویزیونی « نمایش تمام شد» به کارگردانی افشین علیزاده و تهیه  کنندگی فرزاد یحیوی، یکشنبه 5 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

« نمایش تمام شد » از تولیدات صداوسیمای مرکز آذربا یجان شرقی در سال 1390 ساخته شده است.

شـبـکـه آمـوزش

فیلم سینمایی « حکمت» صبح جمعه 3 آذر ماه ساعت 10 از شبکه آموزش سیما پخش خواهد شد.

حکمت پنهان قصه جوانی روستایی به نام نعمت است که راننده وانتی به نام احمد را گول زده و وانتش را می‌دزد، اما چون ایام محرم است مجبور می شود برای مراسم عزاداری وانت را در اختیار روستاییان قرار دهد. از سوی دیگر مادر احمد نذر می کند در صورتی که وانت پیدا شود دهه اول محرم آن را در اختیار هیات بگذارند.

این فیلم توسط مجید تربتی فرد در ژانر خانوادگی کارگردانی کرده است.

مهدی امینی خواه و محسن بهرامی هنرپیشگان اصلی این فیلم هستند.

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم سینمایی « صدای پای خدا» جمعه 3 آذر ماه ساعت 15 از شبکـه قرآن و معارف پخش می شــود.

این فیلم که در ژانری خانوادگی به کارگردانی کامبیز کاشفی تهیه شده، داستان فردی به نام سید است که در مراسم عزاداری برای بیماری که نیازمند جراحی است، مقداری پول فراهم می کند و این پول به سرقت می‌رود. سید تلاش می کند آن را به دست آورد و هنگام جستجو با چهار جوان برخورد می کند که در اثر مشاهده کارهای خیر سید دستخوش دگرگونی می شوند.

علیرضا اوسیوند، کامبیز کاشفی، گلاره عباسی و شهرام قائدی در این فیلم بازی می کنند.

شـبـکـه نمـایـش

*فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « چشمان باز»، « با خانمان (قسمت 6 )»،« توفان جامائیکا »، « مرگ در ابرها»، « خدا نزدیک است» و « محافظ و آدمکش» پنجشنبه 2 آذر ماه ساعت 13، 15 ،  17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

 *فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « طمع»،« با خانمان (قسمت 7 )»، « سه برادر»، « انگشت متحرک »، « فرستاده» و « من سام هستم» جمعه 3 آذر ماه  ساعت 13، 15 ، 17، 19 ، 21 و 23  از شبکه نمایش پخش می شود.

*فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « روشنی صبحدم»، « بچه های مدرسه والت ( قسمت 1 )»، « زائر حسین»، « یک دو سگک کفشت رو ببند»، « شب دهم» و « مسافران» شنبه 4 آذر ماه ساعت 13، 15 ،  17، 19، 21 و 23  از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

*فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « عزیز مایی»، « بچه های مدرسه والت ( قسمت 2 )»، « ستاره خضراء»، « جیبی پر از دانه های چاودار»، « روز واقعه» و « برف رو» یکشنبه 5 آذر ماه ساعت 13، 15 ، 17، 19 ، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها