امیرمحمد زند این روزها اجرای برنامه «سینما چهار» را بر عهده دارد. او علاقه‌مند است بازیگر گزیده‌کاری باشد تا این‌که بخواهد اسیر نقش‌های کلیشه‌ای شود.
کد خبر: ۵۱۲۲۱۷

زند درباره اجرای برنامه سینما چهار و این‌که باز هم علاقه‌مند به اجرای برنامه‌های سینمایی است یا نه، به جام‌جم گفت: قصد ندارم وارد دنیای اجرا شوم و بازیگری را رها کنم.

زمانی که به من اجرای برنامه «سینما چهار» پیشنهاد شد، احساس کردم موضوع برنامه با تحصیلات و علاقه‌مندی‌‌هایم مطابقت دارد، به همین دلیل پذیرفتم.

وی افزود: اگر باز هم اجرای یک برنامه سینمایی به من داده شود، قبول خواهم کرد، چون علاقه‌مند به فضای سینما هستم. قبل از پذیرفتن برنامه سینما چهار، اصول اجرا را نمی‌دانستم اما تلاش کردم یک برنامه سینمایی را خوب اداره کنم.

زند با ذکر این‌که اجرای برنامه سینما چهار برایش یک تجربه جدید و متفاوت است، گفت: اجرای یک برنامه سینمایی برایم جذابیت فراوانی دارد و تا زمانی که به من اجازه بدهند با انرژی این برنامه را اجرا می‌کنم. ما تلاش می‌کنیم این برنامه برای بینندگان هم جذاب باشد.

وی درباره بازتاب مخاطبان از اجرای برنامه سینما چهار گفت: گرچه انتقادهایی درباره اجرایم شده، اما در مجموع بازتاب‌ها مثبت است.

زند که بتازگی بازی در فیلم سینمایی «خانه روباه» را تمام کرده است، گفت: فیلم سینمایی «زبان مادری» را آماده اکران دارم. همچنین قرار است در سریال «عصر پاییزی» هم بازی کنم. تله‌فیلم‌های «ترانه پاییزی»
به کارگردانی بهمن زرین‌پور، «قدم زدن در بهشت» ساخته علی بهادر، «روشنک» به کارگردانی حسین قناعت و... را آماده پخش دارم.

وی درباره گزیده‌کار بودنش گفت: همیشه تلاش کرده‌ام نقش‌های متفاوت را بازی کنم. از ایفای نقش‌های یکنواخت لذت نمی‌برم. ترجیح می‌دهم گزیده کار باشم تا این‌که کلیشه شوم. بنابراین همیشه نقش‌هایی را انتخاب می‌کنم که برایم تجربه جدید باشد.

امیرمحمد زند در آثاری همچون زمین انسان‌ها، به دنیا بگویید بایستد، هزاران چشم، نسیم رویا، عملیات 125، خانه مهر، ماه محبوب خدا، سرشاخ و قبل از غروب بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها