آغاز تکمیل ظرفیت کنکور از 8 آبان

مشاور عالی سازمان سنجش جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 91 را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۱۰۹۸۵

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: اطلاعیه‌ سازمان سنجش در رابطه با رشته محل‌های جدید و همچنین جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون سراسری، دوشنبه اول آبان از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

وی با بیان این‌که همه شرکت‌کنندگان کنکور 91 می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند، گفت: بر این اساس متقاضیان می‌توانند از دوشنبه 8 آبان تا چهارشنبه 10 آبان با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور اقدام کنند.

توکلی با اشاره به این‌که پس از اعلام نتایج نهایی رشته‌های متمرکز کنکور 91 برخی دانشگاه‌ها علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید اعلام ظرفیت جدید کرده‌‌اند، گفت: برخی نیز تقاضای تکمیل ظرفیت برای کدرشته‌های قبلی خــــود را دارند، بر این اساس بر اساس ضوابط و شرایط کنکور، مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 91 از هشتم آبان آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که متقاضیان بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور و بر اساس گروه‌های آزمایشی انتخابی خود می‌توانند نسبت به انتخاب 10 کدرشته‌ محل‌ از بین کدرشته‌های مورد علاقه خود اقدام کنند، افزود: گزینش نهایی در هر یک از کد رشته‌های تکمیل ظرفیت کنکور مطابق با ضوابط و شرایط اعلامی خواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان این‌که شرکت‌کنندگان در این مرحله باید شرایط و ضوابط خاصی را رعایت کنند، عنوان کرد: داوطلبانی که در رشته‌های بورسیه و خاص قبول شده‌اند حق شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را ندارند، همچنین قبولی پذیرفته‌شدگان کنکور در صورت شرکـــت در مرحــــله تکمیل ظرفیت لغو خواهد شد.

توکلی اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه کنکور در صورت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت، حتی اگر در دوره شبانه قبول شوند، حق شرکت در آزمون سراسری سال 92 را نخواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها