رادیو ایران روز جهانی کودک را جشن گرفت

در روز جهانی کودک رادیو ایران با پخش ویژه برنامه دیروز تو امروز من لحظات شادی را برای کودکان به ارمغان آورد.
کد خبر: ۵۰۷۲۰۴

به همین مناسبت و به پاس گرامیداشت این روز بزرگ گروه خانواده رادیو ایران ویژه برنامه «دیروز تو امروز من» را با حضور جمعی از دانش آموزان از استودیو شماره 1 ساختمان شهدای رادیو تقدیم علاقمندان کرد.

در این جمع صمیمی هر کدام از کودکان با در دست داشتن بادکنک های سفید که پرچم ایران در آن نهفته بود در جمع رادیویی‌ها حضور یافتند و لحظه هایی بسیار خوبی را با یکدیگر سپری کردند.

در بخش آغازین این جشن کودکانه علیرضا جاوید نیا و زهرا مهر افزا با همان صدای گرم و دلنشین خود به حاضرین خیر مقدم گفتند.

پس از این گفت‌وگوی های سرشار از احساس، مجریان برنامه تربیون را به دست عوامل برنامه ساز سلام کوچولو سپردند.عذرا وکیلی چهره نام آشنای رادیو با همان صدای زیبا و مخملی خود آرامش و گرمایی وصف ناپذیری را به سالن داد انگار گذر زمان اندکی از شادی و نشاط مجری دوره کودکی هایمان نکاسته بود و همچنان سرزنده و بشاش به اجرای برنامه پرداخت. 

از موارد دیگری که نمی توان از آن به راحتی عبور کرد حضور جمعی از هنرمندان عزیز سرزمینمان از جمله مریم نشیبا مادر رادیو، فریبا متخصص، مژگان عظیمی و بیوک میرزایی بود که با اجرای برنامه به نوعی باعث شور و نشاط کودک درونمان شدند.

در بخش های آغازین این برنامه حمید شیخ محمدی مدیر رادیو ایران به سالن آمد و درباره این روز بزرگ با کودکان سخن گفت.

 

 

 

 

 

 

وی از برگزاری این جشن ابراز خرسندی کرد وگفت همه هم و غم برنامه سازان رادیو ایران ایجاد فضایی شاد و سرشار از ایمان برای ملت ایران است.

شیخ محمدی در پایان سخنانش کودکان را مخاطب خود قرار داد و خاطر نشان کرد، امیدوارم این دانش آموزان که به یقین افرادی با ایمان، مفید و وطن پرستی هستند با همت و تلاش خود آینده درخشانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

در این مراسم مقصود نعیمی ذاکر در تماسی تلفنی با برنامه اعلام کرد که شبکه کودک رادیو همزمان با عید سعید غدیر افتتاح می‌شود. نعیمی ذاکر یکی از گزینه‌های مدیریت این شبکه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها