رزمایش آغاز عملیات اجرای تامین امنیت سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد صبح روز گذشته با حضور سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد. از سوی دیگر، جانشین فرمانده ناجا در این مراسم از به‌کارگیری 850 تیم امنیتی انتظامی و 110هزار پلیس برای پوشش حفاظتی شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۹۸۳

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در رزمایش آغاز عملیات اجرایی تامین امنیت اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها گفت: پس از ابلاغ زمان برگزاری این نشست در تهران اقدامات امنیتی پلیس برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاس آغاز شد.

وی با بیان این‌که قرارگاه امام علی(ع) از ابتدای زمان ابلاغ اجلاس طرح‌ریزی را آغاز کرد، افزود: قرارگاه امام علی(ع) به همراه دو قرارگاه، مسئول تامین امنیت تهران و حفاظت از شخصیت‌هاست و ضمن اخذ حکم به اجرای ماموریت می‌پردازد.جانشین فرمانده ناجا با بیان این‌که در استان‌های همجوار و بخصوص منتهی به تهران، ایست‌های بازرسی‌ موقت و مقطعی در نظر گرفته شده است، توضیح داد: 360 ایستگاه بازرسی در تهران در نظر گرفته شده است که 200 ایست بازرسی از سوی ناجا برای تامین امنیت تهران و 160 ایست بازرسی نیز از سوی بسیج راه‌اندازی شده است. وی با اعلام ابلاغ آماده‌باش در همه یگان‌ها قبل و بعد از اجلاس گفت: پیش‌بینی و تقویت پلیس راهور به منظور سفر مردم تهران و همچنین افزایش گشت‌ها و مراقبت‌های هوایی در کویر،‌ مرز و آسمان تهران در نظر گرفته شده است.

محدودیت‌های ترافیکی شناور است

استاندار تهران درباره اجرای محدودیت‌های ترافیکی در زمان برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها گفت: این محدودیت‌ها به صورت شناور خواهد بود و قطعی نیست و متناسب با تردد مهمانان، مسیرها مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرتضی تمدن افزود: تمامی اداراتی که کارهای خدمات‌رسانی و درمانی انجام می‌دهند از جمله آتش‌نشانی، دستگاه‌های امداد و نجات، شهرداری و بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها آماده خدمات‌رسانی هستند و تعطیل نخواهند بود، اما همه بخش‌های اقتصادی و غیراقتصادی دولتی و غیردولتی تعطیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها