قتل صاحبخانه با ضربات چکش

فردی که دو ماه پیش جوانی 36 ساله را شبانه در محل کارش به قتل رسانده و متواری شده بود، سرانجام روز گذشته با عملیات ویژه پلیس آگاهی کاشان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۴۹۴۷۰۷

سرهنگ منوچهر صفایی با بیان این مطلب اظهار کرد: نیمه‌های شب 20 خردادماه سال جاری مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از وقوع یک فقره قتل در کارگاهی واقع در یکی از محله‌های شهر قمصر این شهرستان مطلع و بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات اولیه خود را آغاز کردند.

وی با بیان این‌که مقتول پیش از حضور مأموران به بیمارستان منتقل و علی‌رغم تلاش پزشکان فوت کرده بود، گفت: براساس اعلام پزشکی قانونی مقتول، جوانی 36 ساله بوده که در اثر ضربه سخت وارد شده بر سرش دچار خونریزی مغزی شده و به قتل رسیده بود.

صفایی با بیان این‌که علی‌رغم این‌که هیچ‌گونه ردی از قاتل یا قاتلان در دست نبود اما تحقیقات از همان ساعات اولیه شروع و تمام افرادی که با مقتول اختلافات قبلی داشتند مورد بازجویی قرار گرفتند گفت: تا این که سرانجام مشخص شد مقتول با فردی به نام «امیرحسین ــ ش» که مدتی نیز مستأجر وی بوده اختلاف حساب داشته و شب حادثه نیز برای دریافت بدهی خود به کارگاه مراجعه و پس از درگیری لفظی، آن مکان را ترک کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: با به دست آمدن اطلاعات جدید از متهم به قتل انجام تحقیقات و اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری وی آغاز شد و سرانجام روز گذشته مأموران پلیس آگاهی وی را در یکی از میادین اصلی شهر شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم که در ابتدا منکر هرگونه بزهی از جانب خود شده بود وقتی با مدارک مستند و قانونی پلیس مواجه شد صراحتاً به قتل صاحبخانه سابق خود اعتراف کرد و عنوان کرد که در شب حادثه برای دریافت بدهی خود به کارگاه وی مراجعه کردم اما او نه تنها از پرداخت بدهی امتناع کرد بلکه قصد داشت مرا با ناسزا از محل کارش به بیرون بیندازد که من هم کنترل خود را از دست داده و بی‌اختیار با چکشی که در آن اطراف بود ضربه‌ای بر سر او زدم و وقتی بیهوش شد به سرعت آنجا را ترک کردم.

صفایی گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل وی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده و با قرار صادره روانه زندان شد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها