6 ـ براساس تحقیقات بیگهاوس، بخش عمده‌ای از مطالب تدریس شده در کلاس اگر بعد از زمان مشخصی مرور نشود، به دست فراموشی سپرده خواهد شد و این نقش مهم انجام تکالیف را برای یک داوطلب معین می‌کند. به نظر شما نظارت بر حسن انجام تکالیف توسط دبیران در مدارس بیشتر است یا کلاس‌های خارج از مدرسه؟
کد خبر: ۴۸۸۳۰۱

7ـ مستحضر هستید که همه ساله صحبت‌هایی در رابطه با تاثیر معدل دوره پیش‌دانشگاهی وجود دارد و این موضوع باعث برگزاری آزمون‌های پایانی این دوره به صورت نهایی در سال‌های اخیر شده است که بی‌توجهی به آن می‌تواند تبدیل به چالشی جدید برای داوطلب شود، حالا با توجه به اهمیت آزمون‌های منظم کلاسی و کسب نمره مستمر برای شما، در مدرسه جهت شرکت در آزمون‌های پایانی نهایی آمادگی بیشتری پیدا می‌کنید یا در موسسات و آموزشگاه‌های آزاد؟

8 ـ آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که چند درصد از داوطلبان ممتاز کنکور در دوره‌های حضوری و چه تعداد در دوره‌های غیرحضوری تحصیل کرده‌اند؟

9ـ معمولا اوایل روز به دلیل طراوات و شادابی بیشتر، سطح و میزان یادگیری بالاتر است، به نظر شما در کلاس‌های مدرسه که اغلب صبح‌ها تشکیل می‌شود، یادگیری بیشتری اتفاق می‌افتد یا در کلاس‌های آموزشگاه‌ها که اغلب پس از ظهر تشکیل می‌شود؟

10ـ مدرسه‌ها قابل اعتمادترند یا...

اکنون مطمئن هستم دوستانی که مایل به مصرف داروی غیرحضوری بودند، پس از مطالعه متن فوق و کمی تامل در سوالات بالا و یافتن پاسخ‌های آن، از این پس به دنبال یافتن راهکاری برای مصرف درست زمان و پس‌انداز مناسب آن هستند که در شماره‌های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

به امید موفقیت همه آینده‌سازان ایران اسلامی ـ عبدالرحمن مصیبی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها