صفایی: میلاد وزیری و زهرا دهقان با حضور در اردوی کره‌جنوبی به المپیک لندن می‌روند

تیر و کمان فعلا 2 رئیس فدراسیون دارد!

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در نامه دیگری به محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد همچنان کریم صفایی را به عنوان رئیس فدراسیون به رسمیت می‌شناسد و اگر تا سه ماه آینده مجمع عمومی برگزار نشود، ممکن است تیراندازی با کمان ایران تعلیق شود.
کد خبر: ۴۸۸۲۰۴

پس از آن‌که مسئولان ورزش ایران واکنش خاصی نسبت به نامه اولیه فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان درباره برکناری کریم صفایی از راس فدراسیون ایران نشان ندادند، فدراسیون جهانی این بار تهدید کرد چنانچه مجمع فدراسیون ایران ظرف سه ماه برگزار نشود، ایران را تعلیق خواهد کرد، ضمن این‌که تا زمان برگزاری مجمع همچنان کریم صفایی را رئیس فدراسیون می‌داند.

بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک در این باره به فارس گفت: این نامه دوپهلو است و به گونه‌ای روی برکناری کریم صفایی نیز صحه گذاشته است به هر حال در این رابطه منتظر هستیم تا وزیر ورزش برگردد تا همه چیز مشخص شود.

این در حالی است که کریم صفایی رئیس برکنار شده فدراسیون تیراندازی با کمان در این باره تاکید کرد: قرار است بار دیگر به راس فدراسیون برگردم.

با ارسال نامه‌ای به مربیان کره‌ای سابق تیم ملی تیراندازی با کمان، به این دو مربی آماده باش دادم چراکه قرار است میلاد وزیری و زهرا دهقان برای برپایی اردوی آماده‌سازی صبح فردا راهی کره‌جنوبی شده و پس از برپایی اردو از همین کشور برای حضور در رقابت‌های المپیک 2012، به لندن اعزام شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها