سردار حسین ساجدی نیا از تسهیلات ترافیکی و انتظامی پلیس پایتخت به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ساعت ورود و خروج به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد در این ماه، تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۸۱۱۹

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این تسهیلات، ساعت ورود به طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 دقیقه به هشت صبح تغییر پیدا کرده و همچنین ساعت پایان طرح های مذکور ساعت 16 می باشد.

وی افزود: از آنجا که صنوف اغذیه فروشی و آبمیوه فروشی در طول روزهای ماه مبارک رمضان فعالیت ندارند، می توانند از اذان مغرب تا اذان سحر فعالیت داشته باشند و به شهروندان خدمت رسانی کنند و این در حالی است که گشت های انتظامی، راهنمایی و رانندگی، آگاهی و یگان امداد اقدام به تامین امنیت آنان می کنند.

سردار ساجدی نیا اظهارداشت: رستوران ها و صنوف مشابه آن در ایام مبارک ماه رمضان نیز می توانند از اذان مغرب تا ساعت یک بامداد فعالیت کرده و در شرایطی می توانند در طول روز اقدام به فروش مواد غذایی کنند که مجوز لازم را برای این کار از پلیس اماکن و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دریافت کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: رستوران هایی که مربوط به هتل ها می باشند این امکان را دارند که با مجوز پلیس اماکن و پلیس امنیت اقدام به فروش مواد غذایی برای مسافران هتل ها نمایند.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: از آنجایی که شب ها مراسم هایی در طول ماه رمضان از سوی هیات های مذهبی برپا می شود، ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس تهران بزرگ برای تردد بهتر و آسان تر شهروندان در خیابان های شهر تهران حضور دارند و این حضور در شب های قدر بیشتر خواهد شد.

سردار ساجدی نیا تاکید کرد: کلیه هیات های مذهبی که قصد برپایی مراسم دارند و یا مراکز ورزشی مثل استخرها نیز باید با پلیس امنیت و اماکن تهران بزرگ هماهنگی انجام دهند و مجوزهای مربوطه را دریافت کنند تا از نظر ترافیکی و انتظامی تسهیلات و امنیت برای آنها برقرار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها