رادیو را عاشقانه دوست دارم
گفتگوی صمیمی با غلامعلی امیرنوری که 5 دهه است در رادیو گویندگی می‌کند

رادیو را عاشقانه دوست دارم

صدای آشـنا در ماه مهمانی خـدا

شبکه جهانی صدای آشنا با چهار ویژه برنامه "لحظه‎ای در ماه"، "گلزار ادب"، "مشکات"، و "تلاوت و ترتیل"، به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.
کد خبر: ۴۸۸۰۰۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، برنامه‌های ویژه رمضان به این شرح است.

گروه فرهنگ و تمدن:
"لحظه ای در ماه" از سه بخش تشکیل شده است:
توجه به ادعیه ماه مبارک رمضان؛
توجه به آیات، احادیث و روایات وارده در وصف این ماه مبارک؛
توجه به آیین های پاسداشت و نیز گرامیداشت ماه مهمانی خدا.
طاهره جولانی سردبیر و تهیه کننده و نویسنده، فاطمه اسحاق‎تبار گوینده و مریم واحد بازیگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"لحظه ای در ماه" را از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 18:30 به وقت تهران برابر با ساعت 14:00 به وقت گرینوچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

گروه هنر و ادبیات
"گلزار ادب" حکایت ها، اشعار و گفتارهای معنوی و عرفانی کتاب های کهن فارسی را که متناسب با ماه رمضان هستند، روایت می کند.

محمدحسین کیانپور سردبیر، حسین جهانی تهیه کننده و غلامعلی امیرنوری و زهرا مهرافزا گویندگان، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"'گلزار ادب" را از روز اول ماه رمضان هر روز ساعت 06:00 به وقت تهران برابر با ساعت 01:30 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

گروه جامعه و زندگی
"مشکات" قصد دارد پاسخگوی سوالات دختران نه ساله و پسران پانزده ساله ای باشد که امسال نخستین سالی است که روزه دار خواهند بود.

در راستای هدف این ویژه برنامه، حکایت، خاطره، نمایش، گزارش و مباحث کارشناسی، برای مخاطبان ارائه خواهد شد.حجه الاسلام نوروزی کارشناس این ویژه برنامه است.

معصومه ذباح سردبیر و نویسنده، نازیلا نظمی تهیه کننده، شیدایی نویسنده، و لیلا صابونچی و عرفان ابراهیمی گویندگان، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"مشکات" را در ماه مبارک رمضان، هر روز به جزء روزهای شنبه، ساعت 22:30 به وقت تهران برابر با ساعت 18:00 به وقت گرینوچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

گروه دین و اندیشه:
شنوندگان ایرانی خارج از کشور می توانند در برنامه "تلاوت و ترتیل"، تلاوت قرآن کریم را، از کانال اروپا با صدای استاد شهریار پرهیزگار، از کانال آمریکا با صدای استاد محمدحسین سعیدیان، و از کانال آسیا و اقیانوسیه با صدای استاد عباس امام جمعه، بشنوند.

پخش این برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضات شروع خواهد شد و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

مخاطبان می توانند این برنامه را از کانال اروپا ساعت 06:15 به وقت تهران برابر با ساعت 01:45 به وقت گرینویچ، از کانال آمریکا ساعت 16:15 به وقت تهران برابر با ساعت 11:45 به وقت گرینویچ، و از کانال آسیا و اقیانوسیه ساعت 16:30 به وقت تهران برابر با ساعت 12:00 به وقت گرینویچ، از شبکه جهانی صدای آشنا بشنوند.

آینه احکام، سلامت باشید، گهرباران، صبح تازه آفتاب نو، خانه ایرانی، ایوان فیروزه، ترمه و ترنج، جام‎جم، بسته‎پیشنهادی، یک حکایت یک مثل، حدیث آرزومندی، بی‎کرانه، از میان گفته ها، رنگ زندگی و رنگارنگ، از دیگر برنامه های شبکه جهانی صدای آشنا است که به فضایل و فرهنگ ماه رمضان، و همچنین تغذیه در این ماه می پردازد.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها