ویلیامز و رادوانسکا در فینال ویمبلدون

سره نا ویلیامز، تنیسور نامدار آمریکایی سید شش زنان جهان در مرحله نیمه نهایی تنیس انفرادی بانوان گرانداسلم ویمبلدون با شکست دادن ویکتوریا آزارنکا، تنسیور بلاروس سید دو جهان به فینال این تورنمنت معتبر راه یافت تا در صورت پیروزی برای پنجمین بار فاتح ویمبلدون شود.
کد خبر: ۴۸۵۵۸۷


به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از رویترز، سره نا ویلیامز، تنیسور آمریکایی در مرحله نیمه نهایی تنیس انفرادی بانوان گرانداسلم ویمبلدون ویکتوریا آزارنکا، تنسیور بلاروس را در دو ست پیاپی و با نتایج 3-6 و 6-7 شکست داد و برای هفتمین بار به فینال این تورنمنت معتبر راه پیدا کرد.

سره نا در صورت پیروزی در فینال برای پنجمین بار فاتح ویمبلدون شده و به چهاردهمین عنوان خود در گرانداسلم ها دست خواهد یافت.

سره نا 30 ساله نشان داده در گرانداسلم ها همواره حریفی قدرتمند برای رقبایش بوده است.

از سوی دیگر، آگنیئسکا رادوانسکا ، تنیسور لهستانی سید سه بانوان جهان در مرحله نیمه نهایی تنیس انفرادی بانوان گرانداسلم ویمبلدون توانست آنجلیک کربر، تنیسور آلمانی سید هشت جهان را در دو  ست متوالی و با نتایج 3 -6 و 4- 6 مغلوب کند تا در دیدار فینال در برابر سره نا ویلیامز حاضر شود.

در صورت پیروزی آگنیئسکا رادوانسکا در فینال ویمبلدون در فهرست آینده 10 تنیسور برتر بانوان  جهان صدر فهرست را از آن خود خواهد کرد. او تاکنون دو بار با  سره نا ویلیامز روبرو شده که  که در هر دو دیدار از تنیسور نامدار شکست خورده است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها