رییس پلیس پایتخت از دستگیری 170 تن از اراذل و اوباش شهر تهران طی اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۷۲۲

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد ماموران پلیس های تخصصی تهران بزرگ در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور به شناسایی و دستگیری 170 نفر از اراذل و اوباش سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قضایی به قوه قضاییه معرفی می شوند.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی و همکاری کلیه ماموران پلیس های تخصصی پلیس تهران بزرگ، مرحله سوم طرح برخورد با اراذل و اوباش شهر تهران از شب گذشته آغاز شد که در این طرح تاکنون 170 تن از اراذل و اوباش سابقه دار و دارای پرونده در مراجع قضایی، شناسایی و بازداشت شدند.

سردار حسین ساجدی نیا اظهارداشت: از آنجا که این افراد در محله های مختلف شهر تهران اقدام به شرارت کرده و باعث ایجاد ناامنی و تشویش اذهان عمومی شده اند، قرار است متهمان در محله هایی که اقدام به شرارت کرده اند، گردانده شوند تا ضمن اینکه درس عبرتی برای خلافکاران و متهمان دستگیر شده باشد، شهروندان از هویت پوشالی آنها آگاه شوند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: بیشترین جرایمی که این اراذل و اوباش در پرونده خود دارند، عربده کشی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، خفت گیری و زورگیری است که امیدواریم با این اقدام پلیس شاهد بروز کمتر این موارد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها