آدمخواری با مصرف " آسمان هفتم"

پلیس میامی در مورد یک ماده مخدر جدید با عنوان " آسمان هفتم" که موجب بروز آدمخواری در مصرف کنندگان آن می شود، پس از چندین حمله خشونت بار با ویژگی‌های آدمخواری هشدار داد.
کد خبر: ۴۷۸۹۴۸

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس شهر میامی ایالت فلوریدا خاطرنشان کرد:‌این ماده مخدر جدید شیمیایی موسوم به "آسمان  هفتم" در مصرف کنندگان حالت جنون تمایل به جنایت با مشخصه آدمخواری را ایجاد می کند.

مقامات اداره پلیس میامی از ماموران خود خواستند هنگام مواجهه با موارد بسیار خشونت بار بسیار محتاط باشند. تاکنون دو مورد حادثه خشونت بار با مصرف این ماده مخدر مشتق از نوع قوی "اکستازی" مشاهده شده که در یکی از موارد فرد دستگیر شده دو مامور پلیس را تهدید به  "خوردن" کرده و تلاش کرد یکی از آنها را گاز بگیرد.

براندون دی لئون 21 ساله یک فرد بی خانمان ناگهان در یک رستوران به حاضران دشنام داد ومی خواست به آنها حمله کند که با فرا رسیدن ماموران پلیس توسط آنها دستگیر شد. هنگام انتقال او به اداره پلیس براندون سرش را یه شیشه محافظ داخل اتومبیل پلیس می کوبید و فریاد می زد " شما را می خورم" . در اداره پلیس این مرد جوان مانند یک حیوان می غرید و می خواست یکی از ماموران را گاز بگیرد.

ماموران پلیس ناگزیر یک ماسک  مجهز به دهان بند به او زده و پاهایش را بستند. در آزمایش مشخص شد براندون 21 ساله ماده مخدر جدید " آسمان هفتم"‌ که نام دیگر آن " نمک حمام" است را مصرف کرده است.

مورد وی مشابه مورد آدمخواری دیگری است که هفته گذشته در میامی رخ داد و مردم این کلان شهر را به وحشت انداخت. در این مورد که به گفته شاهدان هراس آورتر از هر فیلم ترسناک بود یک مرد در پیاده روی حاشیه یک اتوبان صورت مرد دیگری را مانند یک حیوان درنده خورد.

رسانه های محلی این حادثه وحشتناک را " حمله  خونخوار" نامیدند. مهاجم کاملا برهنه شده و لباس های قربانی خود را نیز درآورده بود و شروع به خوردن صورت او کرده بود حتی حضور مردم و پلیس نیز مانع این آدمخوار نشد و پلیس ناگزیر با شلیک گلوله ای وی را به قتل را رساند.

پلیس هویت مرد آدمخوار را رودی یوجین 31 ساله اعلام کرده و قربانی او که حدود 80 در صد از صورتش خورده شده و در وضعیتی وخیم در بیمارستان بستری است یک  مرد میانسال و بی خانمان است.

به گفته پلیس ، رودی یوجین به احتمال زیاد ماده مخدر" آسمان هفتم" که ماده ای اوهام آور و بسیار خطرناک است را مصرف کرده بود.

ایوونکا برایانت، نامزد یوجین به روزنامه میامی هرالد گفت: این رفتار رودی هیچ شباهتی با اخلاق عادی او نداشته و بدون شک بدون اطلاع از عوارض این ماده مخدر آن را استفاده کرده بود. همسر سابق وی نیز پیش از این گفته بود : رودی رفتاری خشونت بار داشت اما نه به این شکل که دست به آدمخواری بزند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها