قلعه‌نویی: استقلال باید تقویت شود

امیر قلعه‌نویی که حالا با گرفتن حکم از علی فتح‌الله‌زاده، رسما سرمربی فصل آینده استقلال به حساب می‌آید، بزرگترین دغدغه‌اش را تقویت تیم فصل گذشته برای قهرمانی در لیگ ایران و آسیا عنوان کرد.
کد خبر: ۴۷۸۱۸۹

سرمربی جدید آبی‌ها با بیان این‌که هنوز در مورد مسائل مالی صحبت نکرده‌ام و مثل یک برادر آمده‌ام‌ تا به استقلال کمک کنم، به فارس گفت: برای این‌که یک تیم قوی داشته باشیم خیلی مسائل باید مدنظر قرار گیرد. اگر قرار است استقلال در لیگ ایران و آسیا قهرمان شود باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم که تیم‌های آسیایی همه قوی هستند.

استقلال فصل گذشته تیم خوبی داشت اما مسلما من برای تقویت تیم نیروهایی را اضافه یا کم کرده و طبق افکار تاکتیکی‌ام این نیروها را کم یا زیاد می‌کنم.

قلعه نویی افزود: از مظلومی، استادم بابت زحماتی که کشیده تشکر می‌کنم و از هیچکس کینه‌ای ندارم، اما نظم و انضباط برای من در اولویت است. ما در برخی از پست‌ها که مشکل داریم باید تقویت شویم.

سوای جذب نفرات جدید در راستای نیازهای قلعه‌نویی، بحث سرپرستی استقلال هم این روزها مورد توجه قرار دارد، و شنیده می‌شود میرشاد ماجدی بازیکن اسبق این تیم جایگزین منصور پورحیدری خواهد شد.

بائو؛ اولین خرید استقلال

باشگاه استقلال، پس از معرفی امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی فصل آینده، در اولین اقدام ضمن جذب میثم بائو ، قرارداد 2 مدافع میانی این تیم را تمدید کرد. حنیف عمران‌زاده و پژمان منتظری سال قبل به گونه‌ای با استقلالی‌ها قرارداد امضا کرده بودند که برای سال دوم باید از لحاظ مالی به توافق می‌رسیدند که دیروز این اتفاق رخ داد و این 2 مدافع فصل آینده نیز با پیراهن استقلال به میدان خواهند رفت. بائو نیز با استقلال قرار داد یکساله امضاء کرد

استعفای زرینچه

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر این‌که هیات مدیره در باشگاه استقلال کاره‌ای نیست و رسولی‌نژاد خودش تصمیم گیرنده اول و آخر است، گفت: قبلا به صورت شفاهی استعفای خود را اعلام کرده بودم، اما دیروز استعفای کتبی خود را به دفتر وزیر ورزش دادم.جواد زرینچه در خصوص دلایل استعفایش از هیات مدیره باشگاه استقلال به مهر گفت: رسولی‌نژاد و نجف نژاد بدون هماهنگی با اعضای هیات مدیره به منزل قلعه نویی می‌روند و با او به توافق می‌رسند و پس از آن در جلسه هیات مدیره این موضوع را قبل از انتخاب مدیر عامل بیان می‌کنند و پس از انتخاب قلعه‌نویی نیز رسولی‌نژاد تصمیم می‌گیرد که با قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای 3 نفره بدون هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره ترتیب دهد و حکم به ابقای فتح‌الله‌زاده می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها