علی دایی، سرمربی راه‌آهن با قدردانی از تلاش بازیکنانش در راه پیروزی با ارزش بر پرسپولیس گفت: خدای بزرگ را شاکرم که یک بار دیگر عزت خود را از من دریغ نکرد.
کد خبر: ۴۷۲۲۷۴

وی که در کنفرانس خبری پایان بازی صحبت می‌کرد، افزود: خوشحالم از این‌که با پیروزی بر پرسپولیس بالای این تیم در جدول قرار گرفتیم و به نوعی تلاش بازیکنانم جواب داد. دایی با اشاره با این‌که پرسپولیس در این فصل و با وجود این همه بازیکن خوب، نیازی به وجود مربی نداشته است، گفت: معتقدم پرسپولیس در این فصل از حاشیه و عدم آرامش روحی ضربه خورد. حاشیه‌هایی که از بیرون به تیم منتقل شده و تعدادی که اسم خود را لیدر گذاشته‌اند با خط گرفتن از این و آن، ‌نظم تیم را به هم می‌ریزند. امروز هم شاهد بودید که این لیدرها با تشویق عده‌ای و اعتراض به عده‌ای، به هواداران خط می‌دادند تا پرسپولیس با این وضعیت نتواند آنی باشد که انتظار می‌رود.

میثاق دچار تشنج عصبی شد

میثاق معمارزاده که در این بازی نیز با خوردن 3 گل، از شعارها و گوشه و کنایه‌های هواداران در امان نماند، در رختکن پرسپولیس دچار تشنج عصبی شد تــــا با تلاش نیم ساعته پزشکان، شرایط طبیعی خود را بازیابد.

دنیزلی: مرا ببخشید

سرمربی پرسپولیس گفت: نمی‌توانیم از مشکل 4 گل خوردن در هر بازی رهایی پیدا کنیم.مصطفی دنیزلی در نشست خبری پایان بازی در خصوص این‌که چرا نتوانسته است این مشکل تیمش را حل کند، افزود: بعد از بازی با الغرافه در تهران سعی کردیم تیم را جمع کنیم، اما نمی‌توانیم و چنین موقعیتی تاکنون اتفاق نیفتاده است. یک بار هم زمانی که سرمربی تیم ملی ترکیه بودم گل‌های زیادی دریافت می‌کردیم، اما بازی‌های دوستانه بود. همان تیم در جام ملت‌های اروپا به یک چهارم نهایی رسید و ششم شد.وی افزود: متاسفانه این بحران را داریم و مشخص است که وقتی حریف روی دروازه ما می‌آید به گل می‌رسد و حتی اگر در کل روز هم کار کنیم این اتفاق در زمانی‌هایی می‌افتد. دنیزلی گفت: زیاد نمی‌خواهم حرف بزنم ولی برای این‌که شما را تنها نگذاشته باشم اینجا آمدم و امیدوارم مرا ببخشید.

پروین خطاب به هواداران: خودتان دنیزلی را خواستید

علی پروین، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وقتی قصد ترک ورزشگاه را داشت خطاب به هواداران ناراضی این تیم گفت: خودتان دنیزلی را خواستید، ما هم او را آوردیم. اطرافیان علی پروین به خبرنگاران صدا و سیما اجازه ندادند با او مصاحبه کنند.

درگیری قلعه‌نویی و شرفی در پایان بازی

درگیری لفظی امیر قلعه‌نویی و اصغر شرفی و جلوگیری بازیکنان دو تیم از منجر شدن آن به درگیری فیزیکی، از جمله حواشی قابل توجه بازی مس سرچشمه و تراکتورسازی بود.در پایان این بازی امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی نسبت به حرکات و رفتار ساکت الهامی، مربی تیم مس سرچشمه به اصغر شرفی شدیدا اعتراض کرد و شرفی نیز به دفاع از عملکرد مربی خود پرداخت که این موضوع منجر به درگیری لفظی سرمربی دو تیم شد. در این بین کریم بوستانی، مربی دروازه‌بان‌های تیم تراکتورسازی به سمت الهامی حمله‌ور شد که هاشمی، سرپرست تیم مس سرچشمه به دفاع از وی پرداخت. البته بازیکنان دو تیم بلافاصله در این صحنه مداخله کردند تا مانع از تبدیل شدن درگیری شدید لفظی اعضای کادر فنی دو تیم به درگیری شدید فیزیکی شوند.

امید توفیقی / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها