یک فوق‌تخصص زیبایی و جراحی پلاستیک معتقد است: لیپوساکشن عملی است برای از بین بردن چربی‌های زائد بدن و برای کاهش و کم کردن وزن بدن راه حل مناسبی نیست.
کد خبر: ۴۶۸۰۰۶

دکتر حمید عارف در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که این عمل جراحی معمولا برای چربی‌های موضعی، سلولیت و چربی‌های قهوه‌ای رنگ بدن که با ورزش و رژیم غذایی برطرف نمی‌شود کاربرد دارد، توضیح داد: در لیپوساکشن بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد و معمولا برای کسانی که وزن زیادی دارند توصیه نمی‌شود، البته این عمل شایع‌ترین عمل زیبایی در آمریکا و اروپا محسوب می‌شود.

وی افزود: لیپوساکشن معمولا محدوده سنی ندارد و برای تمام افراد در سنین مختلف انجام می‌شود، ولی باید توجه داشت که این عمل برای افرادی که وزن بالای 100کیلو گرم دارند، مناسب نیست.

وی در مورد برشی که برای خارج کردن چربی‌ها صورت می‌گیرد، گفت: لیپوساکشن برای از بین بردن چربی‌های شکم، پهلو و ران کاربرد دارد و برش زیادی در بدن برای خارج کردن چربی‌ها صورت نمی‌گیرد.

این فوق‌تخصص زیبایی و جراحی پلاستیک در ادامه افزود: لیپوساکشن برای افرادی صورت می‌گیرد که بدنشان حالت فرم طبیعی ندارد و در نقاطی از بدن دچار برجستگی‌های اضافی هستند که در آقایان در اطراف شکم و در خانم‌ها بیشتر در شکم، پهلو و ران مشاهده می‌شود.

این عضو جراحان پلاستیک ایران با تاکید بر قابل قبول بودن این عمل‌ها گفت: این عمل‌ها تنها ممکن است بر اثر اشتباهات تکنیکی مشکلاتی ایجاد کند که درصورت احتیاط کامل و انتخاب صحیح بیمار و معاینه دقیق پوست بیمار هیچ عارضه‌ای به همراه نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها