وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: کوفی عنان نماینده ویژه سازمان ملل برای حل بحران سوریه طی روزهای دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۴۰۸۵

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی اکبر صالحی در حاشیه دیدار هیاتهای عالیرتبه ترکیه و ایران در مجموعه سعد آباد در جمع خبرنگاران گفت: فکر می کنیم راه برون رفت سوریه از بحران وجود دارد و با موضوع سوریه باید با صبر و حوصله برخورد شود.

وی افزود: به ماموریت کوفی عنان درباره مساله سوریه امیدواریم و فکر می کنیم حمایت اعراب، ترکیه و سازمان ملل از ماموریت کوفی عنان می تواند به حل مساله سوریه کمک کند.

صالحی اظهار داشت: اختلاف نظر هایی با ترکیه درخصوص موضوع سوریه داریم اما با دوستان ترک خود به طور مستمر در حال گفتگو و رایزنی هستیم و در این زمینه بارها و بارها با همتای ترک خود چه به صورت حضوری و چه تلفنی گفتگو کرده ام.

وزیر امور خارجه  با بیان اینکه هر گونه برخورد عجولانه با موضوع سوریه و ایجاد خلا قدرت در این کشور می تواند آثار بسیار زیان باری را براین منطقه به دنبال داشته باشد گفت: هر چه بیشتر درباره این موضوع باهم رایزنی و مشورت داشته باشیم بیشتر می توانیم اختلاف نظرهای موجود را برطرف کنیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها