وزیر دفاع جمهوری آذربایجان:

اجازه اقدام علیه ایران را نمی‌دهیم

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان تاکید کرد که کشورش تحت هیچ شرایطی به کشوری اجازه بهره‌برداری از خاک این کشور علیه ایران را نمی‌دهد.
کد خبر: ۴۶۲۴۸۰

 سپهبد صفر ابی یف عصر امروز در نخستین دور از مذاکرات رسمی با سردار سرتیپ پاسدار «احمد وحیدی» همتای ایرانی خود در تهران، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان قویترین کشور جهان اسلام یاد کرد.

وی با توجه به تلاش دشمنان دو کشور برای مخدوش کردن روابط تهران و باکو تاکید کرد ، دو کشور باید با مدیریت فضای رسانه‌ای ، اجازه سوء‌استفاده به دشمنان خود را ندهند.

سپهبد«صفر ابی یف» ادامه داد:جمهوری آذربایجان، نیازمند حمایت جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای است و ما به حسن همجواری معتقد و پایبند هستیم.

وی تصریح کرد، ما خواهان صلح، ثبات و امنیت در منطقه بوده و تقویت همکاری نظامی دو کشور را ضامن صلح و امنیت منطقه می‌دانیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان نیز در این دیداربا اشاره به زمینه های بسیارخوبی که برای توسعه بیش ازبیش مناسبات میان تهران و باکو وجود دارد، اظهار داشت: با اراده رهبران دو کشور و پیشنیه روابط تاریخی و مشترک،دشمنان موفق نخواهند شد روابط ایران و جمهوری آذربایجان را مخدوش کنند.

سردار پاسدار احمد وحیدی به تحولات جهانی و شرایط کنونی کشور اشاره کرد و همکاری‌های گسترده منطقه‌ای به ویژه میان همسایگان را سبب رشد،پیشرفت و رفاه ملت‌های منطقه دانست.

سردار وحیدی،بااعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تجهیز و تقویت ارتش جمهوری آذربایجان گفت: ما آمادگی هر حمایتی را که سبب خوداتکایی ارتش جمهوری آذربایجان شود داریم.( ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها