تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه بایرلورکوزن به برتری دست یافت.
کد خبر: ۴۵۷۲۲۶

مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در حضور نزدیک به 30 هزار تماشاگر ورزشگاه «بای آره‌نا» موفق شد با نتیجه 3 بر یک میزبان خود بایرلورکوزن را شکست دهد و گام بلندی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی بردارد.

در این دیدار ابتدا «الکسیس سانچز» در دقیقه 41 بارسلونا را یک بر صفر پیش انداخت اما «میشال کادلچ»، مدافع لورکوزن در دقیقه 52 کار را به تساوی کشاند.

تنها سه دقیقه بعد سانچز گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا آبی و اناری‌ها بار دیگر از میزبان آلمانی خود پیشی بگیرند. بازی با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 88 مسابقه «لیونل مسی»، ستاره آرژانتینی بارسا سومین گل شاگردان گواردیولا را به ثمر رساند و باعث شد پیروزی 3 بر یک از آن مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها شود.

نکته جالب این دیدار آمار مالکیت توپ «بارسا» در طول 90 دقیقه بود. شاگردان پپ گواردیولا 75 درصد زمان بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند و این در حالی بود که لورکوزن میزبان تنها 25 درصد زمان بازی توپ را در اختیار داشت.

در دیگر دیدار شب گذشته لیون فرانسه با نتیجه یک بر صفر از سد «آپوئل نیکوزیا»ی قبرس گذشت.

در این دیدار که در حضور 35 هزار تماشاگر ورزشگاه «استاد دو ژرلاند» برگزار شد تیم میزبان موفق شد با تک گل «الکساندر لاکازته»، هافبک 20 ساله خود میهمان قبرسی را بدرقه کند.

بارسا در دیدار برگشت که هفتم مارس (17 اسفند) در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد به نظر می‌رسد کار آسانی مقابل لورکوزنی خواهد داشت که از هشت بازی قبلی خود تنها یک پیروزی کسب کرده است.

امشب نیز در ادامه رقابت‌های این مرحله دو دیدار حساس برگزار می‌شود که طی آن میلان در سن سیرو میزبان آرسنال است و بنفیکا در روسیه به مصاف زنیت خواهد رفت.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها