معاون اول رییس جمهوری خواستار شد:

تصدی‌گری بخش خصوصی برای تنظیم بازار

معاون اول رییس جمهوری بر ضرورت استمرار و کاهش فاصله زمانی تشکیل جلسات کارگروه تنظیم بازار برای جلوگیری از سوء‌استفاده سودجویان در ایام پایانی سال تاکید کرد و خواستار حضور و تصدی‌گری هرچه بیشتر بخش خصوصی برای تنظیم بازار و حمایت و نظارت دستگاه‌ها و سازمان‌ها از بخش خصوصی شد.
کد خبر: ۴۵۷۱۸۲

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت محمدرضا رحیمی عصر امروز (سه‌شنبه) در جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: کشور در تولید، بسته بندی و توزیع کالاهایی همچون گوشت، روغن، تخم مرغ، قند و شکر و بسیاری از کالاهای ضروری دیگر از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است.

معاون اول رییس جمهوری گفت:با فعال‌سازی ظرفیت‌های کشور و هماهنگی میان بخش های خصوصی و دولتی در زمینه تولید، بسته‌بندی و توزیع گوشت، روغن، تخم‌مرغ ، قند و شکر می‌توان به یکی از توزیع‌کنندگان برتر این کالاها در منطقه تبدیل شویم.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام شب عید، بر لزوم نظارت و اشراف دقیق بر وضعیت بازار و نوسانات قیمت‌ها تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین اظهار امیدواری کرد همانند سال گذشته با هماهنگی شورای اصناف و بازرسان تعزیرات حکومتی، امسال نیز شاهد رضایت مردم از وضعیت قیمت‌ها در ایام شب عید باشیم.

رحیمی به اقدامات دولت برای تامین گوشت مورد نیاز کشور اشاره و از اطلاع‌رسانی مطلوب و به‌هنگام صدا و سیما درباره واردات گوشت بسته‌بندی ‌شده و دام زنده تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه گزارشی در خصوص واردات و تامین گوشت و عرضه گسترده آن با قیمت تعادلی و مطلوب در بازار ارائه شد ضمن آنکه بحث و تبادل نظر در حوزه روغن، علوفه و نهاده‌های دامی از دیگر موضوع‌هایی بود که با حضور نمایندگان بخش خصوصی این محصولات مطرح و تصمیم‌هایی برای افزایش تولید، تامین و ذخیره آن اتخاذ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها