اتفاق تلخ این هفته را مرد 26 ساله‌ای به نام یحیی رقم زده است؛. او با انگیزه سرقت جواهرات مادر 48 ساله‌اش، وی را به قتل رساند و جنازه اش را در خیابان رها کرد. این پرونده وقتی تشکیل شد که کارآگاهان پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از کشف جنازه زنی میانسال در خیابان مطلع شدند؛ در حالی که به نظر می‌رسید این زن قربانی سرقت شده است.
کد خبر: ۴۵۶۵۷۶

تحقیقات در این خصوص آغاز و معلوم شد؛ این زن شباهت زیادی به زن 48 ساله‌ای دارد که ناپدید شدن او یک روز قبل توسط خانواده‌اش اعلام شده بود. به این ترتیب هویت مقتول به نام ساحل فاش شد و کارآگاهان با بازجویی از اعضای خانواده او به پسرش یحیی مشکوک شدند. خراش‌هایی که روی بدن این جوان به چشم می‌خورد، نزدیک بودن خانه او به محل رها شدن جسد، اظهارات همسایه‌ها مبنی بر اضطراب و پریشانی یحیی در روز حادثه، گفته‌های اقوام درباره اختلافات این جوان با مادرش و ضد و نقیض‌گویی‌های خود متهم از جمله دلایلی بود که پلیس را به این نتیجه رساند، وی عامل قتل است.

یحیی که در بازجویی‌های ابتدایی سعی داشت خودش را بی‌گناه معرفی کند؛ سرانجام بعد از چند ساعت پرسش و پاسخ به کشتن مادرش اقرار کرد و گفت: مادرم از پدرم طلاق گرفته و با مردی دیگر ازدواج موقت کرده بود، به همین خاطر از دست او ناراحت بودم؛ البته ما اختلافات مالی هم با هم داشتیم و کشمکش‌های ما به حدی بود که مادرم مرا به خانه‌اش راه نمی‌داد. بالاخره نقشه قتل او را کشیدم و روز حادثه به وی اطلاع دادم خانه‌ای را اجاره کرده‌ام و به بهانه دیدن خانه به منزلم کشاندم و بعد از این‌که دیدم مقدار زیادی طلا و جواهر به همراه دارد ضربه‌ای به سرش زدم. مادرم در این لحظه به زمین افتاد و بعد من با دستانم او را خفه کردم و جواهراتش را برداشتم و جسد را روی کولم انداختم، از خانه بیرون بردم و در خیابان رها کردم. بعد به خانه برگشتم و از کاری که کرده بودم پشیمان شدم، برای همین تا صبح نتوانستم بخوابم و دچار عذاب وجدان شده بودم.

این متهم بعد از اعتراف به قتل روانه زندان شد و به زودی تحقیقات قضایی از وی آغاز می‌شود و او به بازسازی صحنه قتل خواهد پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها