دختر جوانی که با همدستی 2 نفر از دوستانش از خانه یکی از آشنایان پسر مورد علاقه‌اش طلا و پول سرقت کرده بود، دستگیر شد و همدستانش تحت تعقیب قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۵۶۱۰۱

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده روز 12 دی امسال با شکایت زنی از یک دختر جوان مبنی بر سرقت پول و طلاهایش در دستور کار ماموران انتظامی تهران قرار گرفت.شاکی به پلیس گفت: شب حادثه در خانه نبودیم. پسرم و یکی از دوستانش زودتر از بقیه به خانه بازگشتند و متوجه سرقت اموال شدند.

وی افزود: اموال سرقتی شامل گردنبند و گوشواره طلا و مروارید، پوشاک زنانه، کفش، 2 عدد ساعت و مقداری پول به ارزش 5/3 میلیون تومان است.

شاکی یادآور شد: پسرم هنگام رفتن به خانه، دختر مورد علاقه دوستش و 2 دختر جوان دیگر را دیده که با همراه داشتن یک ساک سراسیمه از خانه بیرون آمده و در تاریکی شب متواری شده‌اند و او موفق به یافتن آنها نشده است.

ردپای 3 دختر در سرقت

در پی این شکایت، دستگیری 3 دختر فراری به اتهام سرقت اموال خانه شاکی در دستور کار ماموران قرار گرفت تا این که روز گذشته یکی از دختران تحت تعقیب دستگیر شد.

دختر جوان ـ متهم ـ در بازجویی به پلیس گفت: شب حادثه وقتی برای دیدن پسر مورد علاقه‌ام به خانه یکی از دوستانش رفته بودم، با دیدن کیف زنانه‌ای که حاوی اموال قیمتی بود، وسوسه شدم آنها را سرقت کنم.

وی افزود: به همین منظور کلید خانه‌شان را سرقت و زودتر از آنها خانه را ترک کردم. سپس در تماس با 2 نفر از دوستانم خواستم تا به آدرس خانه شاکی بیایند. پس از این‌ که پسر صاحبخانه و مرد مورد علاقه‌ام آنجا را ترک کردند، همراه دوستانم وارد خانه شدیم.متهم اضافه کرد: با سرقت کیف زنانه، مقداری از طلا‌ها و پول‌ها را به آنها دادم و بقیه همراه لباس، ساعت و کفش را خودم برداشتم.

وی یادآور شد: طلاهای دزدی را به یک طلافروش در غرب تهران فروختم و از 2 همدست دیگرم، اطلاعی ندارم.

جستجو برای دستگیری 2 دختر دیگر ـ همدستان متهم‌ـ و طلافروشی که خریدار اموال دزدی بود ، ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها