یک شهروند از تهران: خوب است نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه جامع ایثارگران را بعد از مدت‌ها تصویب کنند تا جانبازان و ایثارگران به حقوق معوقه خود برسند.
کد خبر: ۴۵۵۳۳۱

علمدار از کرمان: برخلاف صحبت‌های مسوولان وزارت بهداشت که گفته بودند داروهای بیماران خاص با ارز دولتی وارد شده و گران نمی‌شود، متاسفانه قیمت داروهای بیماران ام‌اس در تهران 2 برابر و در کرمان تقریبا 3برابر افزایش یافته است، چرا؟

تجرلو از آذربایجان: مردم روستای مرزی رند در شهرستان ماکو در آذربایجان با وجود گذشتن لوله‌های گاز صادراتی از آن متاسفانه فاقد گاز و امکانات اولیه برای گرمای خانه خود هستند و به همین دلیل با مشکلات زیادی دست به گریبانند. از مسوولان ذی‌ربط می‌خواهیم به این مهم توجه داشته باشند.

عظیمی از کرج: آیا فقط در ماه آخر سال باید مسوولان به فکر مبارزه با گران‌فروشی بیفتند؟ چرا در ماه‌های دیگر سال چنین اتفاقی روی نمی‌دهد؟

کرمی از تهران: در خیابان جانبازان غربی از خیابان کرمان به سمت غرب، بعد از کارهای عمرانی با وجود ترمیم خیابان و آسفالت آن توسط شهرداری، به علت زیرسازی نامناسب مجددا در حال خراب شدن است. از شهرداری منطقه می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کند.

امینی از تهران: ایستگاه متروی شیخ‌الرئیس در خیابان پیروزی فاقد پل عابر پیاده است و به علت نرده‌کشی خیابان، رفت و آمد مسافران با مشکلاتی همراه است. از مسوولان شهرداری مناطق 13 و 14 می‌خواهیم نسبت به نصب یک پل عابر پیاده در این ایستگاه مساعدت نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها