این سریال با حضور بازیگرانی چون نرگس محمدی، پولاد کیمیایی و کامران تفتی ساخته شده است

«ششمین نفر» از امشب به شبکه 3 می‌آید

از امشب یک سریال حادثه‌ای که بستری عاشقانه دارد، روی آنتن شبکه 3 سیما خواهد رفت. این سریال «ششمین نفر» نام دارد و در آن نرگس محمدی بازیگر مجموعه پرمخاطب ستایش در یکی از نقش‌های اصلی آن دیده خواهد شد. داستان این سریال که در آستانه ایام دهه فجر پخش می‌شود در حال و هوای روزهای انقلاب می‌گذرد. وقایع این سریال در اواخر رژیم پهلوی روی می‌دهد و قصه یک افسر آگاهی به نام ادیب آسایش را روایت می‌کند که با دختری به نام مریم نامزد شده است و قصد دارد با او ازدواج کند اما با قتل پدرش که از افسران ارتش است ،زندگی آرام او به ناگهان دستخوش حوادث بنیادین می‌شود. او در موضوع قتل پدرش به چند نفر مظنون می‌شود اما در این میان بیش از همه به برادر همسرش داوود مشکوک است. او داوود را دستگیر می‌کند اما دستگیری او زمینه‌ساز ماجراهای پرفراز و نشیب بعدی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۲۹۸

در این سریال پولاد کیمیایی در نقش ادیب آسایش ظاهر شده و نرگس محمدی هم ایفاگر نقش مریم، نامزد اوست. به جز این دو بازیگر، هنرمندان دیگری هم در این سریال در نقش‌های دیگر ظاهر شده‌اند. رحیم نوروزی، کامران تفتی، عسل بدیعی، رضا اخلاقی، فرشید نوابی، نادر فلاح، محمدباقر سیدی، مهدی تقی‌نیا، سعید شریف، توران قادری، بهرام امیدی، زویا امامی، عباس موسوی، مجتبی مسکنی، مجید شهریاری، بهشاد شریفیان، مختار سائقی، منوچهر یکتاوثوق، خسرو خان‌محمدی، شاهین مومنی، شاهین حسینی، امین آذر، قباد شاپوری و شکرالله حسنی هم در این سریال هنرنمایی می‌کنند.

تصویربرداری این سریال همزمان با عید قربان آغاز شده و تا 10 روز دیگر نیز در لوکیشن‌های مختلفی در تهران ادامه خواهد داشت. تدوین قسمت‌های ابتدایی این سریال توسط موحد شادرو به پایان رسیده و محمد فرشته‌نژاد هم ساخت موسیقی این سریال را برعهده دارد.

کامبیز کاشفی، تهیه‌کننده این سریال در گفت‌وگو با «جام‌جم» درباره ویژگی‌های سریال ششمین نفر گفت: این سریال برخلاف سایر کارهای مناسبتی که در سال‌های گذشته ساخته شده، وجه تمایزش این است که مستقیما به وقایع انقلاب نمی‌پردازد، اما آدم‌های قصه ما به واسطه ماجراهایی که رخ می‌دهد، درگیر حوادث انقلاب می‌شوند.

کاشفی افزود: فکر می‌‌کنم «ششمین نفر» به خاطر نوع داستان پرتعلیق و چند لایه‌ای که دارد مخاطب را با خود همراه خواهد کرد.نگارش فیلمنامه «ششمین نفر» برعهده سوسن موسوی‌کاشانی و بیژن موسوی‌کاشانی بوده است که بعدها علی دلگشایی، علی دادرس و امین بهروز کار دوباره‌نویسی این فیلمنامه را انجام داده‌اند.

در ساخت سریال «ششمین نفر» محمد افسری (مدیر تصویربرداری)، بابک اردلان (مدیر صدابرداری)، آیدین ظریف (طراح صحنه و لباس)، علیرضا جوادپور (طراح گریم) و حمید رسولیان (طراح جلوه‌های ویژه) همکاری کرده‌‌‌اند.

کارگردانی این سریال را بهمن گودرزی برعهده داشته است. از گودرزی به جز چند فیلمی که در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است، امسال فیلم «شیش و بش» را با حضور بازیگرانی چون محمدرضا گلزار و امین حیایی دیده‌ایم.

«ششمین نفر» که محصول گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیماست از امشب ساعت 45/20 به آنتن پخش سپرده می‌شود. این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها