مرد شیادی که به بهانه فروش خودروهای مدل بالا از همکارانش در یک اداره دولتی یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، تحت تعقیب پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۲۰۰۸

به گزارش جام‌جم، اوایل هفته گذشته مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران از همکارش به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی به بازپرس ابراهیمی بسابی گفت: در یکی از اداره‌های دولتی کار می‌کنم. چند ماه پیش یکی از همکارانم با اطلاع از این که قصد خرید خودرو دارم، گفت که پسرخاله‌اش در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کند و می‌تواند خودروی مورد نظر را با قیمتی مناسب برایم خریداری کند.

شاکی افزود: با اطمینان به همکارم به او پول پرداخت کردم و چند هفته بعد خودرو را تحویل گرفتم.

وی گفت: ماجرا را با چند نفر از اقوام و اعضای خانواده‌ام در میان گذاشتم و قرار شد آنها نیز از طریق همکارم خودرو خریداری کنند بنابراین 130 میلیون به همکارم پرداخت کردم و قرار شد خودرو‌ها را بعد از سه هفته تحویل دهد اما با گذشت یک ماه او به یکباره ناپدید شد و جستجوی من و خانواده‌ام برای یافتن او بی‌نتیجه ماند.

در پی این شکایت پرونده در اختیار ماموران اداره پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران قرار گرفت و تحقیق برای دستگیری مرد کلاهبردار آغاز شد.

در مرحله بعدی تحقیقات زنان و مردان دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند و معلوم شد همه آنها کارمندان یک اداره دولتی هستند که در دام همکار شیاد خود گرفتار شده‌اند.

با تحقیق از شاکیان مشخص شد، متهم فراری یک میلیارد تومان از آنها به بهانه فروش خودروهای مدل بالا دریافت کرده و بی‌آنکه خودروها را تحویلشان دهد، دیگر به محل کارش مراجعه نکرده و با خانواده‌اش نیز ملاقاتی نداشته است. به این ترتیب روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

جستجو‌های پلیسی برای دستگیری متهم و همدستان احتمالی‌اش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها